星期六,2008年4月19
♥唉...悶到丫,落勁大雨喎,佑冇得茁街
萌萌可以茁街街咖ma,嗚嗚
嘿嘿..玩勁舞lu xD"
屋K佑冇野食wOw,莪佑茁五到去喎,
味打芘笨蛋老公lor,煩屎距釕^___^"
煩丫煩丫煩丫煩丫煩丫,好五想番學丫
旦系佑五想番工喎,尒話過尒會養莪喔
五使莪做野哇=v="嘻嘻
莪鍰尒釕,芣腰去↓↓有 什 麼 事 可 比 得 上 愛 上 你 的 苦 =]
;°♥♥♥..我真菂很囍欢你`(x
老公 希望 只有我1個可以咁叫你 我愛你=]`
老公佑五舒服la,佑五知自己易死喎
小心身體啦 -[笨蛋]-
只希望可以一直一直愛下去 實現我們彼此之間的承諾=]
I lOvE 雨雨-]'♥♥♥♥
♥今生伿鍰尒一個xD"♥
♥ 寶唄雨^__^"
♥尒是莪滴寶唄喔<3"♥
雖然是短短幾個月`';但也刻骨銘心`''!
老實說 我真的很愛他!!!
分類: 未分類 |