2008 年 6 月 22 日 星期日  |
一整天!!  |
分類: 日記本 |
今日同阿雪...
傾左好耐電話也..
唔知點解..
我地係有講不完ge話題..xDD
------
今晚得我自己一個食飯咋..
不過....
咪又係一個杯面搞點!!=V=
|
| 發表時間:2008-06-22 11:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 22 日 星期日  |
三人行..!!!  |
分類: 日記本 |
今日約左琪琪同希哥去行街..
見到好多以前比琪琪串過GE人..
唔知係咪尋仇呢..
我地行到邊佢地就行到邊..
希哥終於忍唔到啦..
一轉身..希哥個樣好似好嬲咁..
成班就驚到走晒..(好淆也)
淨低兩個男既係到..
我地都唔理啦..
我覺得希哥個一刻好恐怖也..
都唔似平時溫柔既佢GE..
連琪琪都嚇親..=0= |
| 發表時間:2008-06-22 12:43 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 20 日 星期五  |
| 考試[[THE END]] |
分類: 日記本 |
考試終於完左,,
不過好擔心升唔到呀..T_T
升唔到班就要同好多好多人分開架啦..嗚!!!!!!!
-----------------------------------------
接星星接到我傻..0.0
 
70幾粒先得咁小=0=
摺到手指痛也..
本來諗住如果我地兩個都升到就送比你架嗎..
真係唔想比阿靜接近你咁多..
不過睇黎冇機會..
唉.......我要努力呀!!
|
| 發表時間:2008-06-20 02:49 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 18 日 星期三  |
妒忌.....應該嗎?  |
分類: 日記本 |
我一直都搞唔清楚....
我係咪真係中意你..??
------------------------------------
你今日同阿靜一齊..
我既妒忌心突然爆左出黎..
不過...直到放學個一刻..
你笑著同我講拜拜..
我承認...我真係中意左你..
-------------------------------------
情情搭搭既野..
都係等考試完左先啦..
不過到左個陣..
可能經已太遲啦.. |
| 發表時間:2008-06-18 10:51 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 16 日 星期一  |
溫書?? Oh nO!!!!!  |
分類: 日記本 |
今個星期要考既試好難呀..
唉也...乜都唔識!!!
不過呢.....*_*
要我[[[溫書]]]就(世係假)呀..=00=
唔洗諗呀..唔會溫..
不過我又好驚會[肥佬]..升唔到班..
AH....唔制呀...
唔想讀書呀....唔想考試呀......o≧口≦o
|
| 發表時間:2008-06-16 10:03 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | » |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|