|
2010 年 2 月 10 日 星期三  |
| to:杰少... |
分類: 未分類 |
杰少..
今日..倍你過埋最後既1日..
過日今日之後..你就要走啦..
大家都好唔舍得你..
好唔想你走..
雖然今日冇得同你踢埋1場最後既足球..
但係平時有你係到就足夠啦.
希望你過到去生生性性
學好d足球..唔好輸比軒仔同牙豪呀
做1個出色既足球員...
希望你番到尼..
可以開開心心咁同我地踢波啦...
我地學校既足球隊係為你而全在..
我地學校既大門亦係為你而大開..
唔好忘記我地尼班好朋友丫..
by:永生不能忘記既好朋友...上
|
2010 年 1 月 23 日 星期六  |
| 慘 |
分類: 未分類 |
超可憐囉..
部電腦壞左...
成十幾日上唔到網丫...
今日__終於比我攪掂左啦~~哈
可惜..上唔到msn....
不過都好過冇得玩丫~~
點算好呢.
勁多唔好既成績
只好下學期再努力過啦~~
相信大家既成績一定會再好架~~
加油加油^3^ |
2010 年 1 月 12 日 星期二  |
| 加油努力比心機~;p |
分類: 未分類 |
今日11點幾就放左學啦..
不過..我冇帶到學生証.
出唔到個門口..
好彩有丫sir先走到出尼~~
我同左班fd一齊行..
行下行下到左裕民坊...
我地買左1個129蚊既波丫..
超貴囉 !_!
跟住我地又走左去康寧踢波.
踢左1陣,,又散band lu~
我就上左某人屋企溫書.
到左7點令先走-333-
番到屋企..都係要繼續溫書丫...
因為聽日果2科______
超超超超超.......難
努力努力攞到好成績~~ |
2010 年 1 月 8 日 星期五  |
| 1天又開心的過去了~~ |
分類: 未分類 |
今日係星期5.
好開心;;放左學又去左踢波啦.
但係我地係系藍球場踢囉.
d路人見到都係到笑-333-
都唔知佢地笑咩wo... -皿-
踢完波..我地成班去食野..
個個食完野都去左公園傾計@w@
冇聊..
之後各自散band
我就去左某某人屋企玩..
(基本上係冇人知尼件事架~~)
冇奈就番左屋企啦-33-
就係咁..我既1日又完左啦~~~ |
2010 年 1 月 7 日 星期四  |
| 悶... |
分類: 未分類 |
今日考完試..
冇野做.
去左踢波.
踢踢下落雨..
之後...就番左屋企-3-
1天又完了.. |
|