s!u笨~牙駿=] 能否與你分享回憶?? - QOOZA 網上日誌
s!u笨~牙駿=] 能否與你分享回憶??

2010 年 2 月 10 日  星期三   晴天


to:杰少... 分類: 未分類

杰少..

今日..倍你過埋最後既1日..

過日今日之後..你就要走啦..

大家都好唔舍得你..

好唔想你走..

雖然今日冇得同你踢埋1場最後既足球..

但係平時有你係到就足夠啦.

希望你過到去生生性性

學好d足球..唔好輸比軒仔同牙豪呀

做1個出色既足球員...

希望你番到尼..

可以開開心心咁同我地踢波啦...

我地學校既足球隊係為你而全在..

我地學校既大門亦係為你而大開..

唔好忘記我地尼班好朋友丫..

by:永生不能忘記既好朋友...上




2010 年 1 月 23 日  星期六   晴天


分類: 未分類

超可憐囉..

部電腦壞左...

成十幾日上唔到網丫...

今日__終於比我攪掂左啦~~哈

可惜..上唔到msn....

不過都好過冇得玩丫~~

 

點算好呢.

勁多唔好既成績

只好下學期再努力過啦~~

相信大家既成績一定會再好架~~

加油加油^3^




2010 年 1 月 12 日  星期二   晴天


加油努力比心機~;p 分類: 未分類

今日11點幾就放左學啦..

不過..我冇帶到學生証.

出唔到個門口..

好彩有丫sir先走到出尼~~

我同左班fd一齊行..

行下行下到左裕民坊...

我地買左1個129蚊既波丫..

超貴囉 !_!

跟住我地又走左去康寧踢波.

踢左1陣,,又散band lu~

我就上左某人屋企溫書.

到左7點令先走-333-

番到屋企..都係要繼續溫書丫...

因為聽日果2科______

超超超超超.......難

                             努力努力攞到好成績~~




2010 年 1 月 8 日  星期五   晴天


1天又開心的過去了~~ 分類: 未分類

今日係星期5.

好開心;;放左學又去左踢波啦.

但係我地係系藍球場踢囉.

d路人見到都係到笑-333-

都唔知佢地笑咩wo... -皿-

踢完波..我地成班去食野..

個個食完野都去左公園傾計@w@

冇聊..

之後各自散band

我就去左某某人屋企玩..

(基本上係冇人知尼件事架~~)

冇奈就番左屋企啦-33-

就係咁..我既1日又完左啦~~~




2010 年 1 月 7 日  星期四   晴天


悶... 分類: 未分類

今日考完試..

冇野做.

去左踢波.

踢踢下落雨..

之後...就番左屋企-3-

1天又完了..



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 12 | »