✿✿✿✿✿✿
siu_fa
暱稱: ✿花
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
.......
: )
:-]
:)
好掛住好掛住。
訪客留言
Viagra Super... (Chassype)
Tadalafil Ge... (Chassype)
Diclofenac 1... (Chassype)
Priligy Past... (Chassype)
Doryx Microd... (Chassype)
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 10 月 9 日  星期四   晴天


*V* 分類: 未分類

經過一番努力`
終於回哂d CM喇=)
好有成功感xdd
多謝大家既cm哦``
快d睇下我回左D咩比你@v@

買左新鞋lu=)
我會好錫佢`呵呵xdd
唉..D math好難喔/_____\
想放棄囉..
之前MS HO`教我刀ok架..
但e+唔想學囉/0\
又小測喇T^T
又要做過哂d功課..
聽日可能又捱鬧-_____-v
真灰/33333\
好想訓返一大教..
咩刀唔理^0^
所以e+去訓喇=)
早透lu>V<"






訪客留言 (返回 siu_fa 的日誌)


kim118 於 2008-10-12 01:36 AM 發表:
cm` 0,0"
我都買左2對新鞋啵. ;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝哂:)
你多我一對bo^___^
Posted at 2008-10-12 01:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



阿BA0:) 於 2008-10-11 10:45 PM 發表:
唉..好難咩真系?
咁我遲啲補考咪死得.
算啦算啦.mis ho教我先有心機學..
不過梁sir依家教得都幾好丫!
不過我無番兩日;一定聽少好多書啦!
算啦.我放學搵佢叫佢教我xp
加油啦你!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

包包你泥喇*V*
你咁勁..唔會死既-V-
梁sir好串xdd
你真係架-0-?!
唔似你既作風:)
一齊加油喇=]]]]
Posted at 2008-10-12 02:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nikiloveingu 於 2008-10-11 07:25 PM 發表:
女仔邊可以咁早瞓架XD
我想消除我d黑眼圈T_T
很是討厭||
數學啊.我喜歡呢:)
你應承過我的呀!
要一起努力的嘛*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我乖架嘛=)
唔想要黑眼圈就早d訓喇xdd
math我憎爆>/\<
遲d搵人同我補math先^___^
我一定會努力既-v-
同時Hea得多`
UT先加把勁/\/\
Posted at 2008-10-11 10:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CandyWorld 於 2008-10-11 11:10 AM 發表:
點解我冇新cm咖-v-''
同意同意....d 死人數呀...都唔知咩黎既
唔想再對住d數啦!!!
再對住的話,我冀望我唔會撕爛d書啦 哈哈
我都想訓教呀..嗯 我要訓啦 88
see you later
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

幫你c左m喇haha`^^
係囉D math\口/
如果世上沒math就好喇xdd
訓教好牙=]有益身心-V-
see you`
Posted at 2008-10-11 10:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



guimuii 於 2008-10-11 08:16 AM 發表:
c0mment*
你就好拉;]
有新鞋 我要着我呀媽d舊鞋-v-
吾好放棄拉; ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你草錢錢買咪得囉=V=
我陪你去買喇x)
嗯..我e+唔放棄喇=)
搵人幫我惡補^___^
Posted at 2008-10-11 10:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]