✿✿✿✿✿✿
siu_fa
暱稱: ✿花
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
.......
: )
:-]
:)
好掛住好掛住。
訪客留言
Viagra Super... (Chassype)
Tadalafil Ge... (Chassype)
Diclofenac 1... (Chassype)
Priligy Past... (Chassype)
Doryx Microd... (Chassype)
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 11 月 11 日  星期二   晴天


T^T 分類: 未分類

點解你成日刀要拎我同MaMa泥出氣?!
你成日刀鬧到MaMa喊`
有冇風度牙你?!
你唔仲意我唔緊要`
但對住老婆刀咁賤你唔角醜架?!
仲要次次刀MaMa同你講返野`
你簡直影衰哂男仔囉!
你賭輸錢關我乜是牙?!
鬧我會多d錢架?!
拎我泥出氣會中頭獎牙?!
我凍唔色著衫咩家陣`
洗你鬧我廢柴白痴牙?!
你自己凍又關我是囉`
我唔凍就唔著架喇`
係咪刀著咁多有病牙?!
你失業幾耐牙`
身為一家之主刀唔搵野做`
你最份工做左幾耐牙?!
心照啦係咪牙!話我廢柴`仆街`
咁你呢?你唔想做野就咪結婚啦`
MaMa捱得幾辛苦你知嘛?
我地返到屋企仲要受你氣`
比你當狗咁鬧!
勁唔好受囉`
你叫我做乜我刀會去做喇`
你鬧我我幾時有駁過咀牙?!
我刀係人`刀會嬲架`
唔係任你鬧任你屈`
你有情緒我冇架?!
日日對住你我真係好想死牙!
我知有時我真係做錯左野`
但我會改架嘛`
你可唔可以唔好咁惡鬧我牙?
我唔係要你對細佬咁對我`
只係唔想你當我係出氣袋`
我真係好辛苦囉!
我好想你對我好d牙T^T
你成日講野刀唔理我感受`
你有冇諗過我點諗架/__\
我喊你又鬧我冇用`
但你又知唔知我點解喊牙?
我唔想一返到屋企就好似落地獄咁`
你知唔知你好大聲好惡鬧人果陣真係好恐怖`
你講d野令到我同MaMa好難受牙!
細佬就點串你打你刀得`
咁我呢?
做錯左少少野就鬧到乜咁`
我唔想牙T__________T
我唔想再喊啦!
我好憎你牙`爸爸!
我好想要第二個爸爸牙!
我唔仲意你當我好似狗咁牙!

我真的很想很想要一個好爸爸T^T
我恨你。






訪客留言 (返回 siu_fa 的日誌)


nikiloveingu 於 2008-11-13 09:02 PM 發表:
屌!
仆街!
食狗屎喇佢!
花花為你喊左幾多次丫?!
日日都係到鬧`
痴左邊條鳩線丫`
靜係識洗老婆錢`
話自己個女廢柴`
喂! 個女你自己生個wo`
咁你咪間接話自己?!
花花有幾廢呀`
如果佢係廢既話`
咁你死左佢好過喇`
麻撚煩 佗衰家`
我真係好膠想打鳩你幫花花出番一口氣!
最好你同我睇左呢篇野喇`

莓莓永伴左右:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉`
算喇..我唔應該咁傷心..
應該面對現實!
我要習慣下-_-
你爸爸真係好好架><!
要好好珍惜牙=)!
點刀好,,
多謝你牙莓莓>V<
你對我真好TvT
你有d咩唔開心要同我講牙!
我會陪你喊架-v-

花花也永伴左右^0^
Posted at 2008-11-13 09:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ohno0o0 於 2008-11-13 08:52 PM 發表:
家庭暴力
oooo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 -0-
囧囧囧囧囧
Posted at 2008-11-13 09:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



-_-! 於 2008-11-12 10:09 PM 發表:
真系好慘甘-_-
吾好吾開心`
behapi(:`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝暉暉^V^
你打d  XG刀好唔開心咁`
你刀要behapi啦>V<
Posted at 2008-11-13 09:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



慧A__A' 於 2008-11-12 07:45 PM 發表:
我媽媽都好衰=-=''
不過我都廢時理佢-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

如果我唔理佢`
我諗我死得/0\
Posted at 2008-11-13 09:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ca. 於 2008-11-12 06:57 PM 發表:
唔好理必強啦>V
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你個翠珊就好啦-v-
Posted at 2008-11-13 09:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



amyl0` 於 2008-11-11 09:42 PM 發表:
花仔唔好唔開心拉
笑番拉=]
我係你既好爸爸xdd
我會對你好好嫁@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我笑=D
見唔見到牙-v-?
我知你對我好TvT
多謝你哇><
Posted at 2008-11-13 09:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]