✿✿✿✿✿✿
siu_fa
暱稱: ✿花
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
.......
: )
:-]
:)
好掛住好掛住。
訪客留言
Viagra Super... (Chassype)
Tadalafil Ge... (Chassype)
Diclofenac 1... (Chassype)
Priligy Past... (Chassype)
Doryx Microd... (Chassype)
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 11 月 14 日  星期五   晴天


補習好好玩=v= 開心 分類: 未分類

今日成個人刀好怪-___-
一時勁笑
一時勁頹
Drama好眼訓/0\
原來今年既幕後好辛苦
超多野做乜是-.-
要搵幾個幫手啦=)
有冇人想玩下幕後哇?
嘿嘿>V<

補習超正囉=)
暉暉個咀好似某某`
把聲同樣又似李嘉昆
靚聲王你把聲好好聽喔>V<
蜜蜂我實會記住你生日既x)
同arco傾左陣計..
arco好得意^o^
超直接話蜜蜂似鴨^___^
笑膠死我同amyl0"

我要快樂`
我要很快樂`
我要每天也快樂`






訪客留言 (返回 siu_fa 的日誌)


lovelyling96 於 2008-11-17 09:33 PM 發表:
哇呵呵...
你果句好正.xddd
加左你msn啦._.!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當然好正^o^
鈴妹妹乖=)
Posted at 2008-11-17 09:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kalam2623422 於 2008-11-17 06:33 PM 發表:
CMCM
你講個個arco
係咪klc個個黃苑蘅
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯`
我唔色讀佢個名=o=
Posted at 2008-11-17 09:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sharon_wan 於 2008-11-17 11:13 AM 發表:
pAss~"=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

passssss>V<"
Posted at 2008-11-17 09:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



F..xx 於 2008-11-16 11:25 PM 發表:
冇左我,
幕後緊係辛苦啦XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係牙*V*
咁你係咪返泥先?
Posted at 2008-11-17 09:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lovelyling96 於 2008-11-16 07:19 PM 發表:
嘻嘻...咁岩既..我次次食冷面都會簡紫菜的x)
多數買3蚊._.
2包面一包紫菜._.!!!
不如做個fd呀"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我地真有緣@v@
好牙*v*
加我msn吧=)
[email protected]
我等你牙朋友xddd
Posted at 2008-11-16 09:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nikiloveingu 於 2008-11-16 07:09 PM 發表:
補習真正._.!
笑下咪好囉-v-+
補習為你帶來歡樂..
她。也為你帶來了歡笑;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

123-
321-
1234567-
234-
432-
45678910-
>V<

Posted at 2008-11-16 09:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lok951221 於 2008-11-15 11:23 AM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx=)
Posted at 2008-11-16 09:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CandyWorld 於 2008-11-15 09:07 AM 發表:
CM.....
咁你一定要天天快樂呀^^
下次再黎.....bye baby=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm=)
你刀要喔>V<
8honey(3
Posted at 2008-11-16 09:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



amyl0` 於 2008-11-14 11:03 PM 發表:
補習好鬼正呀..
好想日日都有得補習!!
你好似好中意靚聲王喎..
你係咪想同佢表白??
如果係我可以幫你xp
暉暉勁以為我地係笑緊佢...
成個陳文傑咁..!
如果蜜蜂似鴨...
咁佢咪即係好似你??@@
講真我地好似真係好似笑得太癲
不過靚聲王係度唔笑唔得...哈哈=]
個cm好長..就黎變左做日記拉..嘿嘿xp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

補習真係超正喔>V<
日日刀補又太辛苦-v-
我幫你同鴨鴨表啦x)
係囉個暉暉:)
佢打黑痴勁似牛傑囉=]
佢刀唔知咩人泥架=__=
咁多既合體*V*
我邊似鴨姐`
隻牛仔話我鴨仔炸嘛-___-
癲先好玩嘛^V^
我好似打論文啦刀/\/\*
Posted at 2008-11-16 10:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]