✿✿✿✿✿✿
siu_fa
暱稱: ✿花
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
.......
: )
:-]
:)
好掛住好掛住。
訪客留言
Viagra Super... (Chassype)
Tadalafil Ge... (Chassype)
Diclofenac 1... (Chassype)
Priligy Past... (Chassype)
Doryx Microd... (Chassype)
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 12 月 3 日  星期三   晴天


2008-12-03 分類: 未分類

哩排部機成日刀上唔到網.0.
搞到勁悶囉-3-
自從Kalam同我傾左d野之後`
我先明白到..
人係唔可以睇表面`
-
-
-
唉..牙爸入左醫院牙/0\
雖然我之前係好憎佢
但係哩次之後.
我明白到親情哩樣野......
佢係到果陣`
你會唔仲意佢對你做既某d野.
角得佢永遠係錯既.
角得佢好唔岩`
但當屋企人有事果陣`
你就會將所有野改變哂諗法..
就好似我會角得我牙爸緊張我先咁惡.
當知道自己爸爸出左事.
真係會好驚"好擔心..
仲忍唔住喊左
爸爸`可能我地感情唔深.
但我真係希望你冇事.
爸爸其實我好仲意你.
其實我好想同你感情好好.
但我地既關係就一日比一日差.
我唔想搞到咁.
我真係好羨慕d人有爸爸錫
爸爸我真係好想同你好好好好好感情/__\
-
-
爸爸我會祈禱幫你.
你要加油`打敗病魔牙!






訪客留言 (返回 siu_fa 的日誌)


toBy_IghIGo 於 2008-12-11 07:53 PM 發表:
哈佬呢v_v;
小花*v*;
知吾知我係邊個呢=)`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你係咪李X晴牙-v-?
認錯就唔好意思囉xd
Posted at 2009-01-06 10:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SaYUrI_ 於 2008-12-09 10:17 PM 發表:
good luck=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX you=]
Posted at 2009-01-06 10:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



||x[`,Mui° 於 2008-12-06 10:45 PM 發表:
我又見番我個cM喇-v-""
我想要Window vista`
我真係真係真係喜歡你架^^
好感=喜歡=愛 :p
屋企人更加唔會真憎恨!
你有一個好既媽媽,,,
同埋一個好既妹妹xD`

^ ^ ^ ^回番你個cM xp`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 window刀係衰既-__-
window刀係勁仆街既!
window冇樣好既.
最好就係冇window.
有個door-_____-v
哈哈哈=_______=
Posted at 2009-01-06 10:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



suki2178 於 2008-12-06 08:42 PM 發表:
花花你好: D 我又來了XD
你爸爸出院後要說給我聽呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 一定一定=D
Posted at 2009-01-06 10:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shU=] 於 2008-12-06 12:40 PM 發表:
祝花爸早日康復
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝哂=]
Posted at 2009-01-06 10:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



amyl0` 於 2008-12-05 11:16 PM 發表:
花唔好唔開心拉..
你爸爸唔會有事既:)
一定會好番!!
明白到親情係冇野可以取代
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 冇錯..
朋友刀係喔.
祝我地友誼永固=o=
好娘喔
Posted at 2009-01-06 10:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



||x[`,Mui° 於 2008-12-05 10:48 PM 發表:
點解唔見左我個cM既..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 因為唔見左囉-v-
Posted at 2009-01-06 10:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BOO嬤 於 2008-12-05 10:37 PM 發表:
仲記唔記得小學狂改詞-v-
等我搵返出泥笑下先=D
下次poz出泥俾人睇=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你試下-___-v
唔準牙><
Posted at 2009-01-06 10:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



annamm1213 於 2008-12-05 09:44 PM 發表:
唔好唔開心啦~
你爸爸一定唔會有事的
一定會好返架

BY:
綿花糖
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝哂棉花糖=]
Posted at 2009-01-06 10:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



suki2178 於 2008-12-05 07:33 PM 發表:
我明白你為啥上次哭了........親人真的很重要.........這個是真的~!!要好好真惜這真感情!我大大大希望你爸爸可以快點好起來0333/\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你刀好似有d野唔開心咁wo..
你刀要開心牙;]
Posted at 2008-12-05 09:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]