✿✿✿✿✿✿
siu_fa
暱稱: ✿花
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
.......
: )
:-]
:)
好掛住好掛住。
訪客留言
Viagra Super... (Chassype)
Tadalafil Ge... (Chassype)
Diclofenac 1... (Chassype)
Priligy Past... (Chassype)
Doryx Microd... (Chassype)
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 1 月 22 日  星期四   晴天


: ) 分類: 未分類

今日p.e堂超好笑囉=D
成班比石詠ha罰xd
要練習上落樓梯同換衫-__-v
係咁同Szelam`joan`君君喪笑..
其實成班比人罰刀唔錯牙*v*

我變左..我真係變左.
我刀知我變左..
但係我仲意e+既我多d`
起碼有火喇-v-"
我唔會就哂人..
我唔會係咪刀去氹人..
我有我既諗法..
我有主見..
我冇錯我唔會認..
我e+好快樂`

聽日就要走啦..
首先要去廣州睇睇爸爸`
之後就要去旅行xd
放心啦,,我一定會買手信比我既愛人
哈哈`收到既就要接受我既愛意喇!
大家記住要掛住我囉>v<

聽日係假前最後一日返學..
我要勁勁勁笑=D
Don't worry . Be Hapi
joan既金句<:

最後..花哥哥要同大家講句;
恭囍發財.
身子健康.
開開心心.
等等等等.
希望大家牛年會更快樂( :
朋友們.我愛你地哇






訪客留言 (返回 siu_fa 的日誌)


sammi(3 於 2009-02-02 06:58 PM 發表:
新年快樂-v-
手信有冇我份-v-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你泥搵我玩咪有囉
快樂快樂=D
Posted at 2009-02-03 10:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



annamm1213 於 2009-02-02 04:21 PM 發表:
cOmmenT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝哂xd
Posted at 2009-02-03 10:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



annamm1213 於 2009-01-28 04:40 PM 發表:
Happy New Year~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 Hapi Hapi-v-
Posted at 2009-02-03 10:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



guimuii 於 2009-01-26 01:36 PM 發表:
HAPPY NEW YEAR=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 Hapi Hapi-v-
Posted at 2009-02-03 10:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小敏` 於 2009-01-23 06:33 PM 發表:
Szelam;>
比你搶曬-_-
Don;t worry Be Hapi
哈哈
牛年快樂
我有手信嗎?
你識做na-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔色做架bo
你教我牙^^
Szelam搶得好
叻女wo=)
Posted at 2009-02-03 10:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SzeLam*V* 於 2009-01-22 11:19 PM 發表:
聽日我地要盡興=p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好掛住你
Posted at 2009-02-03 10:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SzeLam*V* 於 2009-01-22 11:16 PM 發表:
第1*v*好野.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我地好耐冇拍片啦.3.
拍果d片呢..
唔比人睇得果d牙
Posted at 2009-02-03 10:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SzeLam*V* 於 2009-01-22 11:15 PM 發表:
我第幾?-__-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 第一牙
Posted at 2009-02-03 10:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]