✿✿✿✿✿✿
siu_fa
暱稱: ✿花
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
.......
: )
:-]
:)
好掛住好掛住。
訪客留言
Viagra Super... (Chassype)
Tadalafil Ge... (Chassype)
Diclofenac 1... (Chassype)
Priligy Past... (Chassype)
Doryx Microd... (Chassype)
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 4 月 14 日  星期二   晴天


hapi:> 分類: 未分類

今日同我既yusze寶貝去淘大
1去到就影貼貼>v<



哩次我地都好仲意
我地有7張貼貼啦;]
我仲記得..
我地係12月fd的
我地癲左5個月倒..
真係十分弱智而開心

影完食完..就周圍行*v*
 

傾左好多野0v0
仲俾yusze玩囉
不過玩得好開心

我地都買左期望已久既cookies monster筆袋
買完就冇唒錢啦0.0
不過為左我的最愛..值得值得xdd
我1定會好好好好好錫cookies monster架
唔會再俾人整
d人成日整我d野-__-v
仲要我完全唔知-0-
cookies monster係我既心肝寶貝!!
唔準有人整佢牙>/\<!
上次果隻cookies monster都俾人整到傷亡慘重/0\
都唔知手術成唔成功架
好掛住佢牙><



個樣好傻
好弱智牙^__^
我愛弱智的cookies monster




仲有你牙..yusze寶貝^__^
仲有好短時間我地就可能要分開啦/__\
所以我地要趁e+玩多d..
留低多d弱智既回憶

智障的我們很快樂-,-






訪客留言 (返回 siu_fa 的日誌)


nikiloveingu 於 2009-04-17 12:47 PM 發表:
點解個Blog最頂戈到玩極都玩唔完既~\/~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 佢太多0__0
 
Posted at 2009-04-17 09:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love_you_all 於 2009-04-17 11:35 AM 發表:
CM FOR YOU .;'`
你地好FD ^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻0v0
Posted at 2009-04-17 09:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



angela150204 於 2009-04-16 06:15 PM 發表:
牛丸上=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =)
Posted at 2009-04-17 09:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



花鬼 於 2009-04-15 10:12 PM 發表:
掰掰咪掰掰囉;
開心過咪得囉!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

花鬼萬碎>v<
Posted at 2009-04-17 09:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



花鬼 於 2009-04-15 10:10 PM 發表:
= =發生咩事啊.
我見到勁多小強=0=我笑左xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係螞蟻xdd
Posted at 2009-04-17 09:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



annamm1213 於 2009-04-15 08:22 PM 發表:
cOmmenT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

;]
Posted at 2009-04-17 09:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ivy0327 於 2009-04-15 12:05 PM 發表:
係牙`你地低能多陣再拜拜啦;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

88就88;]
 
Posted at 2009-04-17 09:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



釘:) 於 2009-04-15 01:23 AM 發表:
我都想快d番學;]
但我冇做過功課-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

懶呀你0v0
我星期一返lu^^
Posted at 2009-04-17 09:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



花狗 於 2009-04-14 10:00 PM 發表:
我係黎踩埸既!=_=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咩料xddd
Posted at 2009-04-17 09:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



魚絲xd 於 2009-04-14 09:59 PM 發表:
希望我地仲有既小小時間-__-都可以好開心啦^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

1定會既;]
my寶貝<3
Posted at 2009-04-17 09:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]