✿✿✿✿✿✿
siu_fa
暱稱: ✿花
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
.......
: )
:-]
:)
好掛住好掛住。
訪客留言
Viagra Super... (Chassype)
Tadalafil Ge... (Chassype)
Diclofenac 1... (Chassype)
Priligy Past... (Chassype)
Doryx Microd... (Chassype)
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 4 月 26 日  星期日   晴天


that's the end of my hapi family 分類: 未分類

你返左泥..我地就好似冇左歡笑咁..
我知..我有好多野都做得唔好..
咁你有d咩係做得好?!
你鬧我之前可唔可以諗下我感受?
你叫我做既..我就做..
做得唔好我又唔係唔改..
洗唔洗一泥就爆唒粗..
我都係個人..
我有feel架..我都會唔開心..
你有你既一套..
我都有自己既做法..
點解我果套一定要係錯..
我咩都唔知.咩都唔色..
我亦唔色你果d所謂既道理.
我唔明你係咪一日唔鬧我會死..
你當我係咩?
賭錢輸左關我咩事??
你冇野做仲要用d錢去賭..
咁你就唔好話我敗家.陀衰家.
e+係媽媽養緊我地囉.
你都係靠佢養架炸..
有得食仲要嫌三嫌四..
媽媽做野好辛苦架.
放工返泥仲要俾你煩..俾你鬧.
你病左邊個照顧你呀?
係咪要搞到離婚先安樂?
話d姑姐點唔好點衰..
你好好呀?!
講得難聽d果句.
如果唔係佢地..
你死左啦..
病過既人唔係會變到好好架咩.
小小都好呀..
但你就仲衰..
唉..我都唔知點講好啦.
我已經放棄左.
哩個屋企我唔想再有期望.
我只愛媽媽和細佬.
我唔知係哩個呀爸有邊個會仲意..
同你生活真係會癲..
同我fd d既人都應該知.
當佢係度同唔係度既我..
係幾大分別.

我真係好唔開心.
我唔想係哩個屋企..我唔要.
可唔可以諗下我感受?!
我都係個人.

 






訪客留言 (返回 siu_fa 的日誌)


阿米露 於 2009-04-30 06:54 PM 發表:
唔好唔開心拉!
唔明你呀媽點解頂得順-__-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



annamm1213 於 2009-04-30 06:47 PM 發表:
唉```
為什麼他會這樣了
病了之後
不是更珍惜家人嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nikiloveingu 於 2009-04-29 10:19 PM 發表:
唉.. 佢根本就唔係你「丫爸」!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ABC 於 2009-04-28 11:45 PM 發表:
又係你父親大人..
佢冇郁手就得啦..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



肥貓 於 2009-04-27 08:07 PM 發表:
加油呀!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



魚絲;> 於 2009-04-27 08:06 PM 發表:
花狗;你唔好唔開心啦/__\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



booxlok 於 2009-04-26 11:42 PM 發表:
我會小心D架喇>多謝啤啤關心;]
話哂佢係你爸爸.
唔好咁啦:(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]