✿✿✿✿✿✿
siu_fa
暱稱: ✿花
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
.......
: )
:-]
:)
好掛住好掛住。
訪客留言
Viagra Super... (Chassype)
Tadalafil Ge... (Chassype)
Diclofenac 1... (Chassype)
Priligy Past... (Chassype)
Doryx Microd... (Chassype)
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 9 月 8 日  星期二   晴天


3H ;] 分類: 未分類

上左幾日堂..
感覺ok啦;]
中文真係悶到唔訓刀唔得-_-
但係又冇得訓/0\
好彩呀屎成日叫我醒=__=
今年暫時得3堂係Hea得既-.-
唉..唔聽書刀唔得/_\
不過可能係好事泥既..
F3要努力啦=)
[[[傻豬  你估宜家同你玩遊戲?xd]]]
MS姚教得唔錯=]   又令女xd
化學堂笑死-__-
同呀屎係咁笑d低能野=D
如果堂堂刀係咁就好啦0-0!

其實我成日刀會羨慕隔梨班..
堂堂刀玩咁制.
不過kiNg講完
我明白左D野=]
3H加油!  要快d團結; >

今年我要自己有進步=]
對自己有要求
唔想再咁差d成績
刀唔想令媽媽失望!
我之前講果d野
我全部刀做到=D
係咪好乖呢xd
希望我會撐落去=]
今年預左要捱
所以我會成日獎勵下自己=p
為左自己
為左媽媽
為左將來
我一定要努力!!

雖然2T分開左咁耐
但我仲好掛住2T既一切..
有得揀..我依然想返去2T =(
可能好多人刀開始忘記2T
但係我仲好記得上年既野
好掛住每一個2T既人同老師><


仲有幾多人會掛住2T呀?
2T可能慢慢會消失係大家既心入面lu...
但係..我第一個唔會!

 






訪客留言 (返回 siu_fa 的日誌)


yiii10_04 於 2009-09-09 08:20 PM 發表:
我地一齊加油;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love_you_all 於 2009-09-09 07:03 PM 發表:
CM`
你要第一個掛住我先^______^
我地要1齊捱架;;`
但上堂都好似得我地後面4個係到傾計咁`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ivy0327 於 2009-09-08 09:46 PM 發表:
cm^_^
嗯 講真 唔洗羨慕人地
班班唔同 遲下你就會好開心架啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]