✿✿✿✿✿✿
siu_fa
暱稱: ✿花
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
.......
: )
:-]
:)
好掛住好掛住。
訪客留言
Viagra Super... (Chassype)
Tadalafil Ge... (Chassype)
Diclofenac 1... (Chassype)
Priligy Past... (Chassype)
Doryx Microd... (Chassype)
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 7 月 3 日  星期四   晴天


♥♥成績表♥♥ 分類: 未分類

♥♥成績表♥♥

中文`[閱讀] ;; 57.5/100

     [寫作] ;; 56/100

英文`[R] ;; 45/76

         [W] ;; 50/100

        [L] ;; 46/80

數學`[MC] ;; 33/70

[長問題] ;; 43/85

[英文卷] ;; 22/40

        宗教 ;;  42/100

         LE ;; 58/100

       中屎 ;; 33/100

   IH`[中] ;; 40/100

       [英] ;; 14/60

     IS`[中] ;; 31.5/87

     [英] ;; 6/47

         電腦 ;; 58/100

    普通話 ;; 12/70

  

唉`炒左好多呀...

最重要係,,IS..

對唔住呀黃SIR`

可能真係好似小方講咁,,

你刀預左啦"

但係我真係有比心機溫書架!`

唉唉唉T^T

補考就預左啦,,

我唔想再全班第尾呀,,

點解D人唔溫刀可以叻過我?

我狂溫反而仲差TM/__\

4次刀第尾,,

牙薑*話我緊守崗位"

但我真係好想試下唔係第尾既滋味,,

不過算喇~

1K既同學仔真係要多謝我喇..

今年有我救你地,,

墊你地屍底-V-"

下年撞到我刀要HEY下我呀-3333-`

唔好忘恩負義呀!!

♥♥♥真的好想精於某事情`

好想好好的打拼`

可惜得到只有劣評沒有半粒星♥♥♥






訪客留言 (返回 siu_fa 的日誌)


呀傑 於 2008-07-11 10:49 PM 發表:
cm~慘慘~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝CM,,
我刀角^^
Posted at 2008-07-12 09:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ghostmui 於 2008-07-08 07:32 PM 發表:
花>3'
我好驚留班呀@@''
魚死...
呢度競爭好大-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sammI0913 於 2008-07-06 05:09 PM 發表:
好你拎第1`我請你食飯xd
haha`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

倒數可以嘛?
可以既你爭我4餐XPPPPP
Posted at 2008-07-10 11:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sammI0913 於 2008-07-05 11:00 PM 發表:
唔緊要啦`
雖然今次考得唔好.
下次要考好D:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有左你既鼓勵`
我下次一定會拎第一*V*
係咪先=V+?
Posted at 2008-07-06 04:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HUNG SIR 於 2008-07-05 02:14 PM 發表:
NO5cM;]
其實已經考得唔錯架啦!
好過我丫 我英文都可以唔合格/口\
我認為只要盡左力係okay的 繼續加油啦;]
祝妳入到K班唷=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你英文唔合格嘛? -3333-"
我會加油架喇=]
你又知我有盡力既ava
算喇我,,入唔到架喇~
祝你入到4W唷=]
 
Posted at 2008-07-06 04:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AbCBoYi 於 2008-07-05 01:13 PM 發表:
花-3-!
我都炒左4科了t^t
com
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

4科咁小- -
我好似仲多過你><
Posted at 2008-07-06 04:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ivy0327 於 2008-07-04 04:56 PM 發表:
我得IS同ih高過你咋好似xd`
幫我cm牙吾該
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我咩人你咩人呀?!
哈哈"
聰明人有聰明成績<--
得得得=]]]
Posted at 2008-07-06 04:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



your FD-* 於 2008-07-04 02:47 PM 發表:
電腦同LE ,可以合格*
真利害-,-
去到其他班咪可以頭十名lo_
呃自己既方法!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我叻牙嘛XP
好`咁你刀要呃下自已,,
去到第二度可以考第一*V*
Posted at 2008-07-06 04:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



不再愛! ♥莓 於 2008-07-03 10:39 PM 發表:
今次我都炒左好多呀..
我退步了呢..`
我以後唔溫書喇`
之前唔溫書仲好D"
[除左中史]
不是牙羌嗎@@?
放心喇! 你今次唔會再係第尾架喇*
信我你係得既!﹡
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我炒得仲多呀,,
有乾炒牛河喇`
腿蛋炒面啦...XDD
你信我,,多謝哇T^T
但我唔信自已呢/___\
我刀想信` 好想哩個係是實TM`
Posted at 2008-07-06 04:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]