今日
12點幾就會放
早過其他學校好多牙^^
點知要帶數學書-,-
上堂.
個陣發覺帶左本中二下...
好彩冇比牙sIR發現到
唔知係咪好彩呢
去左影相.
係度等-.-
影完仲有1個鍾......(閱讀全文)
第2日上堂.
中文堂好正-_-
同埋比琴日嘈左- -
可能熟左掛^^
聽 日12點幾放
好正^^
早過其他學校好多
希望可以同大家熟D
XD
係第1日上堂
一開始就係地理- -
全英文.
遲D好似仲要默野-_-
跟住中文- -
冇書 囧
個老師叫我地買書.
叫打個"o"
我地所為係要打"o"
點知原來佢係講要打tick- ......(閱讀全文)