因為d人話同呀媽
出街好冇自由
所以今日我同左呀媽出去食壽司
今日去左西九龍食
一個人47蚊好平
仲要任食
食完佢地係咁去睇女人3
我好無聊咁等
終於到我去買鞋
點知無我個鞋碼(好Sad)
最後都買左一件3 199蚊^......(閱讀全文)
點解D女仔出街
要係咁相影- -
都唔知佢地會唔會同到200$呢?????
方曉彤係咪買左筆啦
唔好比我星期一見到你冇筆
仲有冇糖食 --
呢排好悶
都唔知有咩好做- -
謙﹏少上\
仲有 坐都可以坐2個鍾
因為有班好朋友陪住我^......(閱讀全文)
今日
去左歷史博物館
唔係好悶
都OK
最衰發仔唔舒服
- -