2009-02-01
一早起身飛去上堂=~= 點知...番到學校..入左bio lab... 黑板寫住 自修 頂佢戈呼吸系統 [ps:比人禁講粗口`xD] 即刻番屋企繼續訓-___-v 香港時間:01.xx醒 老婆一早醒左@_@ 居然早醒過我0^0 之後冇咩特別 ------------------------完------------------------ 嘟字