| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 1 月 2 日 星期三  |
| 2008-01-02 |
分類: 未分類 |
12.31
普天同庆..happy new year!!
今日日头o係屋企训,夜晚就成班人去尖咀倒数~好开心呀~
我仲写佐好多好多愿望,挂o係许愿树..我知我好贪心..希望实现到啦..不过实现到一个都已经好好~
跟住去稳mami..之后一起番屋企..番到,2点lu~
虽然玩到好累,但系我都失眠..
仲要番part time..救命呀,好累~
真系有咁耐风流,有咁耐折堕..
1.1
今日系元旦,不过都没去玩..
夜晚同daddymami吃饭,同距地一齐度过呢个喜庆日子..
''野蛮奶奶大战戈师奶''好搞笑.
1.2
11点半出门,同Backy,婷去唱K~
好好玩呀..婷o個首''让我跟你走''唱得真系好好呀..
不过我ge''等得太久''都ok..不过系5熟姐~
决定佐啦..呢2首系我地ge比赛歌~
话晒新ge一年,点都要写番d o野..
07年,系难忘ge一年..听人讲,人最叛逆ge时期,就系15岁..
我也都o係最叛逆ge时期,开始了我ge初恋..
我5知道..我中意距有多少..却是他,令我初次有小鹿乱撞ge感觉.
这是恋爱的感觉吧?..酸酸甜甜的~
男人永远是贪新忘旧的?..我的初恋维持了半年,便夭折了..而且分手10多天后,他便有了新爱~
开始,还天真的以为..他是骗我的,以为像所有电视剧一样..他是为我要我死心,才假装和那个女孩一起,可是事实摆在眼前,时间证明了..他,的确有了新欢.
但我却傻傻的为他写了50多篇日记,''没有****的日子''..那段日子..我一生都不会忘记.
可能我也有做得5好ge地方..或者,我5系称职ge女朋友..始终,我一d恋爱经验都没.呢样..或者就系她比我优越的地方(恕我直接)..
时间是最好的疗伤剂..我也从失恋的悲伤中走了出来,我知道..他不值得我爱.
我的EQ..大概真的很低吧..竟然用了3个月时间,才放下这么一个男子..
p.s.如果你体到呢篇文章,不要以为我恨你,我永远都5会恨你,我却要多谢你教会我这么多,因为你的绝情,令我以后更有勇气去面对更多的不如意,跌过痛过,才会长大...重要的是,让我知道了..什么是对我最重要的(当然不是指你~)..我现在,比和你在一起,过得更好,更有意义..我知道爱情是不能勉强,可能你会觉得我在讽刺你,但我所说的都是衷心的.很谢谢你,给了我这么多宝贵的经历.
|
2007 年 12 月 30 日 星期日  |
| 2007-12-30 |
分類: 未分類 |
今日好开心..虽然早上5见佐支cream..但系反到m记..阿芬居然帮我系柜底稳得番~
多谢你呀芬..5见佐我好肉痛呀..好贵>.<
跟住就系多佐3个fd..第一个就系我地一起做lobby识的..几好倾呀距,原来距同我屋企住得好近..第二个就系我肯将我ge locker同一个女仔share用..距好开心,因为以后5使将d衫拿来拿去,我都好开心帮到距..距好似好感激我呀..我当佐距系fd嘎啦..第三个就系同我化敌为友的一个女仔,以前我总系觉得距5中意我..5知点解呢?..但今日距主动来同我倾计,我好开心..以后5使好似面阻阻咁~今日仲比我发现我地o個度有个男ge几好人添..好似叫阿贤?..距好肯帮人呀~
but..今日我又见到平时成日来o個個老婆婆拉..先知道,原来距係来执野吃的~因为距坐系度成个下午拉..好难5注意到距.Angel同我讲,如果距系吃人地吃剩 o個d o野..就同距讲5可以.好可怜呀个婆婆,成身没一件衫系靓,咩住o個個环保袋仲有好多''积''..围住一条同距d衫一d都5搭配ge颈巾..个嘴无意识咁又张又合..行步路夸张d讲系2秒移动一步.有几个师奶因为咁而取笑距..系咪人来.同个婆婆坐埋一起仲有一个伯伯,应该系距个仔,拿住报纸系度画..应该o係度稳工..没几耐就行开佐,几个钟之后再反来(我观察力真细致~),手上拿住张100同几个硬币..5知点赚番来呢?..跟住就扶住个婆婆走佐~5知点解总系好难忘..所以决定写低距..愿主真系可以保佑距地三餐温饱,5使再来执野吃咁惨.
|
2007 年 12 月 29 日 星期六  |
| 2007-12-29 |
分類: 未分類 |
累到七彩..早上12点返part time到8点..back to home,爸爸煮埋饭比我吃..
总算感受到少少人间温暖 7.7
好辛苦呀今日..人潮涌涌.
父母稳钱养我地真5容易..
其实,返佐咁耐part time,係m记真系学到5少o野..当然5係指学识点整包,斟汽水,雪糕o個d..而係见识到好多人情冷暖..每日遇到的客人5同..咩面口都见过.
第一样学到的係''忍''..因为面对难顶的客人,无论有几不满,都5可以对距表现出来,由始至终都只可以係^o^样~..所以係学识笑对客人的同时,都学识佐係背后闹人~
第二样係''尊敬长辈''..平时係屋企,或者係学校,如果做错野..至多比人话下,就算罚都係形式上,因为距地(家长,老师)係为佐我地好,但係o個度,如果你对manager的安排有任何不满或者o係距闹你的时候搏嘴,以后的日子5使指以好过~
第三样就係令我更加贴切认识到''知识''的重要性..呢排o岩o岩新来佐一个大婶,係full time,o係同距一起做o野ge时候我问距..点解要来呢度做?..因为我係part time仲话姐..5係为赚钱.距就话因为距稳5到o野做..我就话去酒楼做都好d拉..同呢度做ge o野差5多,人工一定高d..令我估5到ge係..o個個大婶答我一句''因为..我5识字''.我顿生同情心..
就係因为5识字..就比d所谓的''高层''欺负..5辛苦都5叫距做..仲要係一个50,60岁的大婶,所以..我帮得都帮..o個度都没乜第二个好似我咁好人ge啦..哈.我知道..神一定会喜欢我的~
愿神也庇佑她.
but..今日我好5开心,cause有个外国人来呢度买o野,其实呢d都成日见惯,同距地讲呢d咁基本的英文平时都难5到我.不过今日..我居然应付5来,搞到要叫manager,但係距显然都听5明..我即时跌眼镜,原来呢d就係人地口中叫得咁好听ge''经理'',,后来几个经理围埋一起,先搞掂,原来距係问个餐包5包括有d咩咩(5记得佐~)..我居然听5明.我就下定决心,要move up我d Eng~..好失礼呀..
5打啦..冲凉先..支力死人~ |
2007 年 12 月 28 日 星期五  |
| 2007-12-28 |
分類: 未分類 |
今日过佐婷屋企..整dreamweaver..
1月1日deadline..可惜我连point都未捻掂~
整下整下..双双睡着了~
一个下午过去..总算有少少成绩..
话晒30分wor..5可以白白没*-*..
6点钟出门..去上急救.
决定迟到,吃埋糖水先..
北河街d鱿鱼串好难食呀~
上堂好闷,小息去西九买野吃..放学再去m记~
系西九o果阵发觉昨晚去工展会买贵佐野呀..蚀佐成8蚊~
+入场券10蚊同车钱10.5.一共蚀佐28.5.. 7.7
好采爸爸比反钱我..
依家仲好饱好饱好饱..条腰粗佐几寸.
原来我个肚容量都ok..-_-
..咁大食,大个5知有没人娶.
今日5记得带地席呀..净系坐系度体人地包扎..
so..同婷倾计倾到落堂~
希望1月exam可以顺利pass..拿返个急救牌..^o^
yeah~我系急救员~
|
2007 年 12 月 27 日 星期四  |
| 2007-12-27 |
分類: 未分類 |
好眼训呀..昨晚同婷倾电话到差5到2点..仲要训得5系几好~
好采今日5使反part time..于是吃佐饭同婷过铜罗湾..有工展会呀..
死咯..未老先衰..两个o野好似师奶系度扫货..不过都系帮妈妈买的..几乖呀~
一袋..两袋..三袋..累死人..不忘本性..有得试食都吃过晒,5好蚀比距.
去完工展会,再过旺角行街..d人都好正常咁投来异样的目光~
Backy叫去联欢会..5去.好累~
开完麦乐会..
7点几,back to home~
今日大收获..好开心呀~ |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 17 | »
|