|
|
2009 年 12 月 21 日 星期一  |
| 2009-12-21 |
分類: 未分類 |
琴日同今日過左香港;
買左好多野‘
好似買左萬幾蚊- -.
多謝媽媽大人=)
星期5‘
好開好開心
番到學校聯歡
突然之間送左個蛋糕比我:>
又送左張卡比我!!
差DDDDDDD喊’
死忍住X)
晏晝去左影貼
哈哈'
NOW到爆
系人地部機入面用自己部電話影
真系NOW到爆;
夜晚去左德興打個爐邊
20個‵
連祈祈同NOW kin 都比我叫到
分兩張台坐;
有一張10點鐘到就走左(吾開心..)
我地戈張就繼續食'
好似11點幾先走‘
跟住搭BRASSSS 番屋企=)
好鍾您地呀我!!!!!
永遠都會記得2009/12/18!

|
« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 222 | »
|