今日我地s2d攪燒烤'
得10幾個人去.-_-
唉
但系都幾好挽`
哈'd男仔挽水挽到癲哂
我都冇咩點挽水
因為我冇帶褲-0-
6點9就同丸子走左.
跟住去食飯;>
甘就過左快樂的一天!!
p0相.
多謝cm.