|
|
2009 年 6 月 9 日 星期二  |
| =) |
分類: 未分類 |
Y0;
我終於打bl0g喇`
今個禮拜系考屎周.
所以都冇野可以打.
不過好開心;
因為我竟然中屎同世屎都算識`
系今日戈個死人科學囉!!!
最尾戈幾拍難到嘔屎.
都吾Q明佢up乜
我肯定系劉pizza出!
妖~
死/_\;
今日講左好多次妖添`
聽日考數學喇終於.
好鬼驚`
好可能要補考 v口v
又好驚會林班*0*
不過我覺得林班都情有可原既~
話哂系第3段自己都有真心出過一分力
不過都好希望自己合格喇~~~~~~~
ah盤;>
|
« | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | ... | 222 | »
|