|
|
2012 年 4 月 15 日 星期日  |
| 2012-04-15 |
分類: 未分類 |
好喇好喇
聽日要番學喇
真系要修心養性 乖乖地做好份Project佢喇
做吾好就PASS吾到, 甘下年就冇得讀大學...
所以我要努力甘做好佢! 哈
------
暫時依加有1間大學收左我
跟住尼緊5月2號有多間要interview
尼間我想入多D
因為勁好多
不過如果尼間入吾到我好彩都仲有另1間!
YEAH :D
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 222 | »
|