|
|
2008 年 11 月 13 日 星期四  |
| 2008-11-13 |
分類: 未分類 |
今日係陸運會'
5點幾番到屋企'
6點9就起身t3t'
眼訓死;p
跟住出左去搵林肇俊-w-'
再去m記`(佢請呀!!呵呵)
我做工作人員,,
超好 \__/
又吾洗比太陽哂,又吾洗點做野,又可以吹下水`!
超好xD'
話咁快又到食晏既時候`
戈個咁既彭曉彤,鄧朗宜真係對我好好囉@@
我差吾多食完既時候..
問佢地有冇菜;{
佢地有...
咁我咪第個飯盒過去囉!!
佢地親我同呀l0ng講緊野戈陣時
係咁比d飯我囉*口*
點食得哂呀-,-
傻傻的' 0rz[真係好想打爆佢地]
跟住就過左1日喇~
簡而精!!
好=v=
啪啪啪啪啪啪*
|
« | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | ... | 222 | »
|