|
|
2012 年 2 月 4 日 星期六  |
| 2012-02-04 |
分類: 未分類 |
成日都吾記得左打Bl0G.@@'
激死我..
----------------------
個室友番左香港...
我番我自己一個
悶到我死 T,T
又要等到18號佢先番
唉
佢就番去放假
我就系到上堂
真系吾公平!!
------------------------
可能星期日會落雪阿 哈哈!
希望真系會!!!!!!!!!!!!!!
|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 222 | »
|