甘快尼個12月又過左7日喇!
落左好多日雪阿
好多日冇番學阿
好開心阿
但系又吾開心阿 :)
真系好enjoy落緊雪冇番學戈陣 =)
真系好傷心冇得番學學野 ;(
好快好快好快好快好快就放假喇
去PARIS阿!
好興奮爆!!!!
跟住到時落左機就即刻去MANCHESTER搵我親愛既詩詩寶貝<3
應承大家影多D相比您地睇
記住記住尼睇W0'