| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
♥其實你這壞人從來未為女生虔誠認真.!`
♥我未夠好. 未懂得熱吻. 足夠令您憐憫. 勾不起您的興奮.!` |
| ♥2o1oo113`{公開} |
分類: 無聊的(:` |
原先以為自己可以轉到` 番到屋企`
打開部電腦` 睇1篇q00za`
1段既字足夠令我喊1陣` 唉v3v`
然後先發現` 自己已經踩得太深(3`
{ 然後發現; 您有關節痛-__-v` }
打2篇q00za-vvv-` 1篇好友1篇公開-x-`
囍歡既咪睇埋好友戈篇l0r` { 睇到戈d }xd
某條公園牙伯講得岩` 我真系弱左好多v0v`
我吾似您牙公園伯伯` 您好似冇乜野煩甘幾好`
英文作文刀交白卷` 正點拉v0v`
英文=死穴` 哈哈~__~xd`
要加油` 認真練波*33*`
拎到波要冷靜點喔v__v!` 吾會再踢個波-__-`
我應承的-_-` 吾再踢走個波波-_-v`
星期6要加油*333*```4場比賽冇3場刀要嬴2場拉-_-`
#. 我遇見您` 是最美麗的意外` 總有1天` 我的謎底會揭開(!)`
我還可以; 再狠心1點(?)`
c0mm3nt plz(!)`
21dayz;
|
| 出世時間:2010-01-13 10:18 PM留c0mm3nt牙;P` [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
♥其實你這壞人從來未為女生虔誠認真.!`
♥我未夠好. 未懂得熱吻. 足夠令您憐憫. 勾不起您的興奮.!` |
| ♥1o-1-2oo9` |
分類: 無聊的(:` |
又諗起琴日大大同葉d講左1句野v3v` { 芙芙您不如搵過第個拉` 2月14好快到架拉` 吾好single拉 } 講左d類似既野拉` 又系好有意思哈哈.v.`
搵到就吾洗煩拉系咪先.___.` 隻手痛到金日-___-` 戈下好金=)` 大大` 堅料*vvv*!` 我整親關您撚事-__-` 小吾小心又關您事?!`
打波實有人會傷架拉` 出奇咩?!` 唉` 依家d所謂既大閒人-__-`
閒您個頭v3v!`&......
(閱讀全文)
|
| 出世時間:2010-01-10 10:22 PM留c0mm3nt牙;P` [ 訪客留言(20) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
♥其實你這壞人從來未為女生虔誠認真.!`
♥我未夠好. 未懂得熱吻. 足夠令您憐憫. 勾不起您的興奮.!` |
| ♥9-1-2oo9` |
分類: 無聊的(:` |
金朝學完野` 就去練波.__.`
練到差吾多6點-__-` 成身傷哂/_\`
右手最傷-__-` 痛到依家刀仲系好痛` winnie您媽好yeah*v*` 斑馬紋衫豹紋頸巾`
原來甘襯刀幾好睇-vvv-` 牙波您真系留意我-__-`
太感動了-__-v` 我發現自己打波好似叻左d.__.`
又認真左v3v` 下個星期6我地要加油牙-vvv-` 聽日` 牙澄您地要加油-vvvv-......
(閱讀全文)
|
| 出世時間:2010-01-09 09:19 PM留c0mm3nt牙;P` [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
♥其實你這壞人從來未為女生虔誠認真.!`
♥我未夠好. 未懂得熱吻. 足夠令您憐憫. 勾不起您的興奮.!` |
| ♥7-1-2oo9` |
分類: 無聊的(:` |
下個星期6比賽拉; 我地全部刀要加油(!)`
不論正選定後備刀要加油v3v!` 對腳好痛+,+!` 得左腳痛右腳吾痛-__-`
痛刀要照打波-v-` 我太乖xdd` winnie-__-`您96出世咪好l0r-333-!` 我會好認真打波;D` 我認承您地v3v`
考慮緊好吾好跳埋金個學期jazz就吾跳-333-` [ 考慮0nly-__-` ] 我話介粗就介粗拉-333-` 仲1半-v-`
睇死我......
(閱讀全文)
|
| 出世時間:2010-01-07 10:03 PM留c0mm3nt牙;P` [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
♥其實你這壞人從來未為女生虔誠認真.!`
♥我未夠好. 未懂得熱吻. 足夠令您憐憫. 勾不起您的興奮.!` |
| ♥6-1-2oo9` |
分類: 無聊的(:` |
刀話吾想番學架拉~__~; 無何奈何又吾可以吾番` 2o1oo1o4` 放完假要番學`
吾想番旦又吾可以吾番` 結果番到去死頂~__~` 3日刀過得好辛苦我覺得v3v!` 介粗.?`
吾介?!`
介?`
吾介.?`
介1半吾介1半好了-___-` amy陳差我薯餅/__\;
我差蕉jai細薯條-vvvvv-......
(閱讀全文)
|
| 出世時間:2010-01-06 09:46 PM留c0mm3nt牙;P` [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 34 | »
|