I promise i don't let me regret again♥
唉~我今日出左九龍灣食飯...""都冇咩野好食既=.=""
之後就行左一陣不過冇咩戰利品...""唔開心丫!!
之後10點幾到就返左屋企啦...""勁悶=3=""
聽日我要同軒仔個d出街...""又要用錢啦..,,慘T_T""
唔知佢幾時先會同我係學校坐低2個人傾下計呢!?
不過...""我知都冇咩機會嫁啦><""
我都等左好耐啦...""點解佢都味比到答案我嫁!!
我今次真係認真嫁...""但可惜她偏偏不知道/.\""
唉~唔通我現在可以做既事就係只得等待嗎!?
可唔可以搵人比個答案我丫!?我真係好想知道丫!!
今個星期我係學校到影既其中1張相^^*

|