♥♥現在是.少女時代. 以後是 永遠也是♥♥
siuanson20
暱稱: Anson Wong ;]
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
最新文章
米牙呢;'(.
從來沒理會我喜與悲(?...
中秋, 好耐未試過咁開...
升仙升左真係做左睡仙...
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 46
今日人氣: 0
累積人氣: 622
2010 年 5 月 24 日  星期一   晴天


.....昨天生日..我寧願沒有生日..! 傷心 分類: 未分類

[1]個生日..同屋企人嘈..

[1]個生日..令我發現我生存哩個世界係錯..

[1]個生日..令我對哩個世界..心淡..失望...

[1]個生日..令我有念頭想去自殺..解決任何事情..

[1]個生日..令我傷心到死...

我竟然係cyy面前喊啊囧.

琴晚..今晚..流淚只不知多少數次...

無論我做甚麼...

無論我說甚麼...

都只是我錯...

沒人能體會我的感受...!!!!

...........................我寧願我無生日..!!

.........................我寧願我無出現過係哩個世界..

.........................我寧願我死左佢...再不做屋企任何負擔....

生存意義何在? 沒有 ..






訪客留言 (返回 siuanson20 的日誌)


s0neKwai 於 2010-06-07 08:49 PM 發表:
生存就是為了抽抽 哈哈
我應該沒說錯吧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



teddygril20 於 2010-05-28 09:58 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Pinkey_LoV3 於 2010-05-24 08:10 PM 發表:
唔好自殺...唔想再見到d甘既野...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aumyi1995 於 2010-05-24 07:47 PM 發表:
cm;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



r139072923 於 2010-05-24 06:25 PM 發表:
唔好咁啦/.\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoyo0805 於 2010-05-24 05:45 PM 發表:
be hapi!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MVL 於 2010-05-24 05:39 PM 發表:
w0w`你兩條咩事系咁喊- -
呢排興傾傾下電話喊咩xd?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chonglkp 於 2010-05-24 04:35 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-05-25 04:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]