29-30 Dec 2009
第一次service(唐氏兒童)
初初都不太懂得與唐氏兒童溝通
不能跟他們玩得很close...但到第2日
他們竟然記得我的名,真的好開心^^由我和豆漿帶game
個人認為做得麻麻偏差(當然just for myself)
完全hold不到個埸面,又有出錯,亦不能帶動氣氛,埸面混亂,
若果不是幸得同伴的幫忙、自由波,以及社工姑娘的協助,,終能令個service完滿結束
雖然有一d不愉快事件,,,但anyway都過去了吧!!當然就要檢討一下自己的不足喇,希望下次做得更好。
31/12/2009-1/1/2010 南丫島之旅(扶青+PC camp)
第一日,,初初玩一d warm up game,,
之後玩空中浮木,,有驚無險...then,去了玩飛越尼C湖...無驚無險,又好玩,爽呀~
早午晚都要自己組煮...真的考到我們呀
之後有傾計,,討論。feed back
夜晚,,就上山冇電筒咁入洞探險,測大膽~好easy,只因可以摸到牆,有返d安全感
真係明白咩叫漆黑=.=真係全黑,不見5指。就好似盲左一樣。。。
ko完就玩大枱呼拉圈,,我竟然成功,,好野>v<呵呵~
2點幾三點才睡...
第二日,,6點幾就醒了一次,7點幾才正式起床
去廚房幫朋友們手弄早餐。(其實都只不過是洗野、拎野、「綠」野而已X-P)
吃完早餐後,一班人去玩大車輪,,第一次不成功、第2次得左齊齊可以推到目的地
在此::體驗什麼叫團體精神、有難題就諗計解決、一班人要解決問題就需要溝通
雖然或會有衝突、口角。但說了出來,大家都知道,就可以知清楚對方的用意
同時,存在於大家的問題亦開始浮現。自我中心,個人主意,忽略了別人的意見和感受,各做各的,傳遞能力欠佳
其實這個遊戲真的可以令大家知道各人的問題所在
令大家成長了一點點,由不知如何解決、自亂陣腳
-->去到多溝通、多發表、有leader、一條心、多了解、齊分析
到最後都30mins完成,
之後就玩攀石,,呵呵~so easy喇!!!卡卡~
係要落番地下時初初會有點不放心放蠅,不過,慢慢都ok控制得到,,好順暢^^heehee~
好想再玩多次,,卡卡~
在此有少少feed back...
在坦白環節,,開始正視那些潛在的問題...一直存在的問題
同時,是我們的隔閡,或許每個人都應該坦白對人,無需忍瞞,會為大家的關係修補不少
同時,明白對方的用意在哪。其實可以明白為何會有人反對,又或批評自己的意見
有時都只是想防禦勝卡治療,在問題未不可收拾時更快地提醒。
其實都是那些道理,試從對方的立埸去想。點挖別人會這樣做,動機是什麼?!
另外,就是別人話你都係想你好,是想幫你。否則,都費是理你喇,,點解要令自己咁麻煩,費唇舌呢?!
大可以吾理你,由得你錯下去,自己去受個後果tim。
但從另一方面,,就係可能對一d比較內向,文靜,少說話,內斂的朋友來說
接受不到那些直接,太過坦白,正經評語。加上大家仍然不太了解同認識對方
就更加容易會有誤解,或胡思亂想。所以有時真的要注意自己的言行
對每個人來說也許都會有不同的回應和接收。
到最後在彼此的心裡都擁有一個共同回憶,,大家都會進一步正視問題,要點樣解決呢etc
另外就係互相再了解多一點點,彼此的友誼再穩固左
|