-Chun x 2` Blog
Reeve` Shana` Vincy`
siuchun2008
暱稱: 進進`
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
2009-03-11
2009-03-07
2009-03-04
2009-02-25
2009-02-14
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 11
今日人氣: 0
累積人氣: 1819
好友名單
網站連結
濠媽`xG
Flank`xG
m0`xG
婷`xG
森`xG
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
生日鐘
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
2009 年 2 月 6 日  星期五   晴天


2009-02-06 分類: 未分類

刀好耐冇打了`

懶xD!

今日...

7點9先起身囉!

連野刀未食...乜刀未整'

咁廢事遲到既關系..

...決定請假a"a

一訓又訓到11點拉-0-

打左陣機...

本身諗住返學既..下晝麻..

點知`肥浩'Ivan'CK'小文'占同奶妹佢地搵我食野- -

去麗都食-3-

肥浩博左5支飲桶飲對面既利賓納囉-口-

跟住..比個因為吾想比人捉頭髮..吾返學既瑛瑛梳擺到/3333333\

冇返學^3^

陪佢行去置樂拉..

上左我屋企打機^^

跟住陪佢去睇跌打同睇西E- -中西合壁xd

跟住再去左新生命果邊打波..同埋肥浩同CK

6點幾先返屋企- -

我呀媽仲以為我系有返晏晝咖喔^^

發表時間:2009-02-07 12:06 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2009 年 2 月 2 日  星期一   晴天


2009-02-02 分類: 未分類

成個新年假冇打-0-`

記得幾多打幾多啦-333-

年三十晚`

系東涌食埋團年飯..

出左元朗w!f瑛瑛..肥浩..占..CK

行年宵^^

冇野行...搵埋陳SiR十一點到走左- -

跟住..去左B仔涼粉食糖水..

CK走左/.\

待左勁耐位..12點半先走-口-

我+肥浩打上新香蕉...諗住同瑛瑛講生日快樂!

得我打到a"a第一次咋- -

點知講吾到- -

1點到..去左我屋企-3-

點解次次大時大節先去我屋企?

上次中秋..今次年初一....刀系通頂-0-

兩點到落左樓打波^^

打到4點!=]]]

又上返我屋企玩pair...麻雀..睇蝶

仲有D人系我屋企睇咸片..(註:33,26)

6點幾佢地走左...我就訓左吾夠一個鐘就要返東涌了

年初一`

系東涌等一尼拜年+同妹佢地打麻雀..

又搵吾小拉^^

晏D就出左逸東同呀囉+林浩打波!

玩左陣拉

我果晚超早訓左!

年初二`

一起身食埋飯就同林浩出去灣仔=]

搵埋朱仔..去左ERIC度hea...

玩到7點幾就同林浩落左荃灣食野^3^

咁又一日-0-

初三`

終於返左屯門了=)

同瑛瑛去打機....

我地刀系第一次去^^

吾好玩既!

夜晚..搵埋勇者打波=]

初四..出左去mk...

陪朱仔買衫:p

再行左陣..=]

初五..林浩同佢D fd尼左利寶..又系玩左陣..=]

跟住呢幾日刀系系屋企過...

睇蝶^^...打GT4..太耐冇玩

加上我發現呢幾日用錢仲多過我飲既水- -

用左...3000幾4000蚊囉..荷包縮晒水- -

比Eric同牙叔禁住黎搶

damn..

發表時間:2009-02-02 06:20 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2009 年 1 月 24 日  星期六   陰天


2009-01-24 分類: 未分類

琴晚聽新香蕉..超好笑xD

3條友比ben+bob話'哈

DAMN'8點個肥浩就打尼- -

嘈醒左我..跟住去左新和里打波+踢波- -

完全吾夠抽-3-

跟隊果D=mkp校隊+永隆校隊+呂明校隊囉吹到/3\

仲要系咁比24串- -張相

12點走左-3-

比人拉左出去天水圍- -

好心淡!_!

我扯埋瑛瑛出去

3點到..返屯門牙!!!!!

搵埋37,去左新虛掟飛標,輸左t^t

睇家有喜事=]得個笑字xd

無劇情可言!!

7點9到睇完..陪33睇鐵打a"a

病向淺中E- -

跟住同33+37食不吃不可-3-

9點到33走左..同le0行IZZUE..

買衫-3-

陪埋佢去交電話費龜家^^

佢用左成千蚊7.7

聽日後日大後日應該刀系東涌..

吾打-3-

預祝瑛瑛初一既生日快樂;)

 

緣分=地球既地心吸力+宇宙既萬有引力+乾坤兩極既劃言率

發表時間:2009-01-25 01:34 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]