| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 2 月 6 日 星期五  |
| 2009-02-06 |
分類: 未分類 |
刀好耐冇打了`
懶xD!
今日...
7點9先起身囉!
連野刀未食...乜刀未整'
咁廢事遲到既關系..
...決定請假a"a
一訓又訓到11點拉-0-
打左陣機...
本身諗住返學既..下晝麻..
點知`肥浩'Ivan'CK'小文'占同奶妹佢地搵我食野- -
去麗都食-3-
肥浩博左5支飲桶飲對面既利賓納囉-口-
跟住..比個因為吾想比人捉頭髮..吾返學既瑛瑛梳擺到/3333333\
冇返學^3^
陪佢行去置樂拉..
上左我屋企打機^^
跟住陪佢去睇跌打同睇西E- -中西合壁xd
跟住再去左新生命果邊打波..同埋肥浩同CK
6點幾先返屋企- -
我呀媽仲以為我系有返晏晝咖喔^^
|
| 發表時間:2009-02-07 12:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 2 日 星期一  |
| 2009-02-02 |
分類: 未分類 |
成個新年假冇打-0-`
記得幾多打幾多啦-333-
年三十晚`
系東涌食埋團年飯..
出左元朗w!f瑛瑛..肥浩..占..CK
行年宵^^
冇野行...搵埋陳SiR十一點到走左- -
跟住..去左B仔涼粉食糖水..
CK走左/.\
待左勁耐位..12點半先走-口-
我+肥浩打上新香蕉...諗住同瑛瑛講生日快樂!
得我打到a"a第一次咋- -
點知講吾到- -
1點到..去左我屋企-3-
點解次次大時大節先去我屋企?
上次中秋..今次年初一....刀系通頂-0-
兩點到落左樓打波^^
打到4點!=]]]
又上返我屋企玩pair...麻雀..睇蝶
仲有D人系我屋企睇咸片..(註:33,26)
6點幾佢地走左...我就訓左吾夠一個鐘就要返東涌了
年初一`
系東涌等一尼拜年+同妹佢地打麻雀..
又搵吾小拉^^
晏D就出左逸東同呀囉+林浩打波!
玩左陣拉
我果晚超早訓左!
年初二`
一起身食埋飯就同林浩出去灣仔=]
搵埋朱仔..去左ERIC度hea...
玩到7點幾就同林浩落左荃灣食野^3^
咁又一日-0-
初三`
終於返左屯門了=)
同瑛瑛去打機....
我地刀系第一次去^^
吾好玩既!
夜晚..搵埋勇者打波=]
初四..出左去mk...
陪朱仔買衫:p
再行左陣..=]
初五..林浩同佢D fd尼左利寶..又系玩左陣..=]
跟住呢幾日刀系系屋企過...
睇蝶^^...打GT4..太耐冇玩
加上我發現呢幾日用錢仲多過我飲既水- -
用左...3000幾4000蚊囉..荷包縮晒水- -
比Eric同牙叔禁住黎搶
damn.. |
| 發表時間:2009-02-02 06:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 24 日 星期六  |
| 2009-01-24 |
分類: 未分類 |
琴晚聽新香蕉..超好笑xD
3條友比ben+bob話'哈
DAMN'8點個肥浩就打尼- -
嘈醒左我..跟住去左新和里打波+踢波- -
完全吾夠抽-3-
跟隊果D=mkp校隊+永隆校隊+呂明校隊囉吹到/3\
仲要系咁比24串- -張相
12點走左-3-
比人拉左出去天水圍- -
好心淡!_!
我扯埋瑛瑛出去
3點到..返屯門牙!!!!!
搵埋37,去左新虛掟飛標,輸左t^t
睇家有喜事=]得個笑字xd
無劇情可言!!
7點9到睇完..陪33睇鐵打a"a
病向淺中E- -
跟住同33+37食不吃不可-3-
9點到33走左..同le0行IZZUE..
買衫-3-
陪埋佢去交電話費龜家^^
佢用左成千蚊7.7
聽日後日大後日應該刀系東涌..
吾打-3-
預祝瑛瑛初一既生日快樂;)
緣分=地球既地心吸力+宇宙既萬有引力+乾坤兩極既劃言率 |
| 發表時間:2009-01-25 01:34 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | » |