今日放學.番屋企換衫出去搵人^^ 去左天秀坐..有野搞~~ 點知得個吉..跑黎跑去..著著地~ 之後又hea~hea到10點幾番屋企^^
cm5該~ 無論我愛你甚至多於自己 讓你怎歡喜但你喜歡仍是你 無論我因你生與死 我給你一切都完美 都仿似減價三折起 你心中價值無幾 無論我因你心痛死 你總看不起:(