|
|
2010 年 10 月 31 日 星期日  |
今日真係好玩hoho"  |
分類: 未分類 |
今日真係真係好開心牙"""'
bb黎我屋企a_a"
佢黎到我屋企個陣"
話要係我屋企留下坐陣~_~""
因為我老豆老母係到-_-""
哇...個陣我林我穿絛右唔係長副"
咁我咪死xdd"
不過好在坐左陣之後上左去"
但係bb話怕xdd"
之後就去左16樓慢慢落去13樓"
點知bb"玩野-3-"
慢慢落..."但係好快就到xddd"
之後入到去""bb就叫我老豆老母"
之後笑左""因為好細聲xdd"
之後就跑左入房哈哈"
跟住右玩右訓下"
玩到好夜=3="
之後bb就要反屋企"但係我唔想佢反xdd"
所以我就叫佢係我屋企通頂hoho"
.....跟住....通頂個陣右係玩右係訓"
哈哈全日唔係玩就訓=3="
之後夜晚個陣我一訓就訓左=3="
訓到隻豬咁~_~"""不過bb都味訓""
到左天光拉....我無啦啦起左身"""
點知bb呢家先訓..哈哈"
估唔到佢訓我就起身我訓佢就味訓"
訓到11點幾拉""就要同佢坐車走拉;[["
因為佢比人話""跟住去到粉x"
我肚o就去左食野@@"
點知叫左個面點知呢就呢食到我呢...
出汗lo咩料-3-""之後bb同我等車就走左lo...
呢兩日真係好開心-3-""""超開心xdd"""
|
| 發表時間:2010-10-31 11:23 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 10 月 28 日 星期四  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
|
| 發表時間:2010-10-28 08:43 PM |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 14 | »
|