各位!!!!!!!!我轉左BLOG了!!
blog.qooza.hk/SuPeRyuXDD

這個不要了*V*"!

雖然很捨不得,,
旦系因為太=LAG關係!
-所以要轉BLOG了>V<!
-抱歉!!!!!














當二人走到馬路中心時,
交通燈總要亮起紅燈,等待多時都未轉綠燈,
也不知道自己到了那兒?
他們滯留在馬路中心,心情有點煩躁不安,
不能前進也無法回頭。
硬闖馬路太危險!
只可默默地等待,等待轉燈嗎?也不知要等到何時

 

 

S;u FisH'XD    '-BlOG
愛你,,又如何?">W<,,
我對你點"]=你知架,,!*
 
 
膠小魚-]資料
       [-資料-]
名子:柒豬;] ah-魚
年齡:12
生日:13-2-94
MSN:
siufish_213@hot
愛玩:MSN,,上網*
愛人:,玩暗戀
MORE...



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


愛你的心不會變,,
我們要幸福的走下去*]

你知道嗎?
愛人﹏
是甜的,,如果你覺得苦"
那就是因為你愛錯方法了]]

愛你,,是我錯嗎?-3-"





親愛的cM*]]

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2006 年 12 月 13 日  星期三   晴天


今日題目*,,今日o咀o咀+o咀-w-",,

第1堂-w-",,中屎,,,其實我吾系好鐘意尼科-v-',,太悶悶>w<,,
之後數學-^-",,好憎的一科,,其實今日我在發夢-w-',,因為個眼鏡好吾舒服=^=",,
之後系小息-w-",,去左廁所照鏡- -',,魚,,做嘜成日搶我的眼鏡?-w-",,你要既咪自己去買囉-v-,,你拎左- -'我帶咩?"我帶黎俾你帶架咩?-w-",,我有沒有說錯?"你覺得有近視好好咩-0-,,你只不過系貪玩-w-',,而不是真正用左看黑板的\w/仲有帶眼鏡吾好- -"我跟本就吾想帶,,因為好吾舒服,,而且無曬d自由咁-w-",,
英文-w-",,落左去聽easy*0*,,,之後miss wong廣左句好令人反感既說話-w-'[[[不是對我說]]]同梁猗桐廣-w-",,我覺得miss wong廣左得好絕情-w-',,原本一直喜歡miss wong的我- -"忽然令到我好反感,,原本你鬧得佢好岩- -"旦系有1句,,[[唉,,吾想同你尼d吾想讀書既人廣野,,系到曬時間]]]]哩句吾多認同-w-",,我都吾知點解,,旦系心中想著這句話半堂-w-",,點解miss wong會咁話佢?-w-",,有d針對性-^-',,

小息lu-w-",,無嘜事發生,,就系謝友星俾人責名-w-",,哈哈,,爆笑-w-",,旦系吾識打出黎=w=",,總之就好好笑^v^
人文-w-',,開新書教,,,其實我對哩本書無嘜興趣-w-",,咁咪無聊咁聽,,點知落起大雨來*v*,,o咀-w-',,原本天氣好好的,,為何會變成這樣?",,,今日都有好多事令我o咀o咀+o咀- -',,
lunch,,,落雨-w-"but一食完飯,,,就去考人文-w-",,
我dee\w/',,,一派-w-",,見到d題目,,,一題都吾識-v-',,點算好?>w<,,,唉*,,,吾識做- -"都要估下既T^T,,太難了
考個陣- -'我真系忍吾住*^*,,,想X出黎>W<<,,旦系忍忍忍\W/',,,無事@V@,,上到去就去廁所- -'舒服曬^V^原來好多人都吾識-W-',,,無奈- -

中文堂-W-',,小紅廣左句令我好反感既一句話-W-"[[[小魚深深地愛上了鍾德明啦]]]- -'無奈,,佢話我面紅,,哩D系自然反應- -"佢份人咁賤格--"又無話佢又無啦啦打人-W-',,我又覺得吾系姐-W-"我覺得鍾德明鐘意小紅@V@,,,佢地都幾親既0W0",,旦系我有一樣問題-W-"小紅系吾系TB?-W-",,因為上次我見佢同貝蚊咀咀=W=",,O咀,,到底系點既呢?",,之後小紅同埋子晴唱歌-W-',,爆笑!!哈哈-W-'

之後聽講座,,最尾個個短劇爆好笑- -"哈哈!!!
放學-W-',,點知老師吾俾我地走- -"仲要鬧誘紅WO-W-',,仲要鬧[[強強]]W[]\W/',,可惡!!
放左學去7仔,,之後去新PO剛廣場-W-",,WAWA,,見到一舍黑貓袋^V^,,買左返黎@V@,,,愛愛愛^V^



2006 年 12 月 12 日  星期二   晴天


今日題目*,,今日好好好開心^v^...

第一堂,,俾老師屌-3-",,爆笑*v*,,
第2堂,,中文-3-',,好無奈-w-",,睇住鐘德明畫自己對鞋,,[[其實好奶型-3-',,好樣衰]]]
小息,,系課堂- -"無人理我T^T
PE堂0W0",,,WA,,,今日體[[識]]能,,,0W0",,抽[[知方]],,,O咀- -'爆痛囉=V=",,
仲以為我好多TIM-W-',,原來麻麻地"@V@開心^V^,,
之後自由活動^V^,,
小息,,去左食野-W-',,魚魚>W<,,小紅又吾還錢,,已經無錢T^T,,,嗚嗚,,
之後問謝友星-W-,,可吾可以做返我也哥T^T,,佢話,,我幾時話吾可以? @V@
爆笑喔*,,好野^V^,,,我愛哥哥0V0",,[[[不過我已經吾愛你T^T,,]]]]
之後美勞0W0',,,好安靜咁做也做0W0",,謝友星好似老師咁-W-",,教導我*0*,,
謝老師!!!!0W0"-﹏-,,
之後LUNCH,,,落左去-W-",,無聊,,無人理我0W0",,點解今日好多人都吾理我既?-u-"?
之後聽講座,,
哈哈!!爆笑-3-',,我地勁嘈,,跟本差吾多無人聽佢UP野0W0',,
謝友星系咁痴埋黎-3-",,死肥仔,,,個PAT痴得咁埋-W-",,搞到我無位坐\W/',,
估吾到見你人仔瘦瘦- -"個PAR咁鬼死大0W0",,羅大好生養^V^,,,
之後鍾德明無啦啦拍左我一把-W-',,凸吾据,,成機打返佢,,卡卡-W-,,,
佢又等我吾留意時,,又打返我- -'我又打返佢-W-",,
其實佢份人都幾搞野既"@V@,,真系有D想佢做埋我也哥*V*,,旦系問過佢吾俾-V-',,傷心,,
哈哈- -"有樣野仲好笑T^T,,,
鍾德明錫左謝友星一淡,,,哈哈!!原來你鐘意女仔既T^T- -'[[[別打我]]]
之後小紅[[藍]]住謝友星- ,,-謝友星好ON居咁- -"整開佢隻手,,:你做嘜藍住我?- -"其實小紅藍住左佢好耐- -"
真系好ON- -'藍住左咁耐先廣- -',,爆笑^V^,,,
之後返屋企0W0",,
去拎眼鏡T^T,,,真好喔*,,,都不錯,,幾靚既-W-
爆貴[[[[[700幾蚊]]]]]]]-W-",,O咀
第日影張相放上黎T^T,,



2006 年 12 月 11 日  星期一   晴天


今日題目*,,又開心^V^,,又吾開心,,

今日可以帶龜龜返學"T^T,,
因為科學堂要用*0*",,
之後一返黎- -"放低書包就去搵也SIR-3-',,點知味返,,
過左一陣- -'又上去,,@V@,,有返LU,,
之後早讀課,,
妖,,個個死人MISS李,,,
無啦啦屈9我W[]- -"凸
又話我無拎錢- -"又話我無俾返張通告佢-3-
妖佢!!一出黎就系咁屈,,你ON架?"交左俾你又話我無交-3-"
我吾要錢好過俾你屈也!!"凸,,有病,,吾該你,,睇E生啦-﹏-"
之後科學堂-3-
好野,,可以見返龜龜0﹏0",,
佢跑得勁快-﹏-",,爆多人睇佢",,
佢太[[可愛]]了>﹏<",,行得勁快-3-",,[[[O咀]]]
之後又無得見龜龜T^T,,
睇影片-3-",,睇完就落堂了,,,VV
小息去左拎書,,行多陣-3-",,就小完-3-
中文堂-3-",,睇住佢地食糖食糖又食糖-3-
睇書睇書又睇書-3-,,
吾知點解今日既中文堂咁安靜*0*,,
可能系因為0W0,,,鍾德明系到睇書,,
卡卡-3-',,我覺得佢系[[[發言人]],,咩都系嘈- -"
旦系佢今日睇書睇書-#-",,望吾到佢下邊真系以為佢訓教-3-",,
之後音樂,,,
哇哇-W-',,我屌.,.

要唱歌考試,,,O咀-3-",,
死LU- -",,個陣,,味考個陣-#-',,我真系忍吾住>W<,,太驚了,,[[[爆笑-3-"]]]
到我地LU-#-",,
唱唱下個MISS話,,,14號,,唱得大聲D啦-W-",,
魚魚- -"驚點唱得大聲姐-^-",,
返左埋位-3-",,有句話好O咀,,
14號,,其實你把聲好靚架,,旦系吾知點解你要唱成咁-3-",,

其實我都吾多明佢UP嘜-3-",,正系知我自己唱到-3-',[[[[,走音]]]]]吾洗廣,,
其實我唱歌好難聽"@V@,,
小息,,梗系拿拿聲去廁所-3-',,
之後上返去,,,,
同謝友星嘈\W/',,凸

謝友星:
              你正系識得話我錯曬-3-',,我已經系MSN好有脾氣咁同你廣,,,你屈我無禮貌>﹏<,,又屈我咩咩,,,
我好HURT,,,雖然我對你已經無感覺\W/',,,旦系!!!你吾可以屈我!!我咁好禮貌同你廣,,你咁話我,,傷心囉
如果系咁既,,,我想你開心的話,,,我令願系我錯曬>^<,,都吾想你憎我-3-"
                                                                                   小魚*,,=]]


之後就系普通話,,無聊咁過去-3-',,
英文,,,又系無聊咁過去,,,
LUNCH-3-',,落左去食野,,之後系到廣鬼故-3-",,爆笑@V@
之後德育-3-",,
哇,,個個CHAN老C真系好麻煩架-W-',,
嘈E把閉-3-",,
無奈囉,,
咁就過左,,之後佢話一行行放我地走,,
我地系第1行放走"@V@
上去拎返隻龜就走左LULU,,,




2006 年 12 月 10 日  星期日   晴天


今日題目*,,今日好悶-3-",,

一早起身-3-"
食杯面做早餐,,]]
之後就去左做功課-3-',,哇,,睇落去爆多功課T^T,,
原來好少-3-',,旦系吾識做樣樣都"@V@,,
之後做完就去開機玩電腦-3-",,
無奈,,開完之後,,家姐起左身=,,="
咪又系無得玩"@V@
之後睇佢玩勁舞",,
我O曬咀-3-',,佢玩得超勁囉=W=',,
之後食飯,,
食完飯就玩電腦-3-",,
系咁上網上網加上網,,
系咁傾計傾計加傾計,,
系咁聽歌聽歌加聽歌,,
咁就無聊咁過左,,
熄左機-3-',,好似老鼠咁搵野食LU"@V@,,
無啦啦楊銘發哥哥佢打黎搵我- -"
O咀-3-',,同我傾計,,[[爆笑-#-]]
之後就沖涼-3-',.,
玩電腦,,
食飯-3-',,訓教教豬LU-3-',,



2006 年 12 月 9 日  星期六   晴天


今日題目*,,今日小學校慶@v@,,

WA,,今日小學校慶-3-",,一早起身就整好個樣,,扮靚靚,,

魚-#-',,點知無啦啦好多人都吾去- -"丫柳又吾理我,,咁咪吾俾佢去- -"搞到我好火\W/',,凸

之後渝上左黎我屋企,,我幫佢拉直D頭髮>W<,,之後就俾張飛丁仔,,之後我地又上返屋企,,

李鎮豪就黎左LU-3-',,之後我地落去個陣- -"見到丁仔佢地- -'搞左一陣都系吾敢入去,,

之後見到小欣W[],,我就叫佢幫我叫班男仔,,,問下佢地,,幾時走- -"

點知,,班仔太無禮了\W/",,凸凸凸真可惡喔*- -

之後跟住佢地住地鐵- #-’,,,

我屌-#-",,凸,,爆多人,,痴線架咩,,,無奈囉真系,,

之後系出口見到佢地- # -",,無奈"]]之後搵左一陣 --"

就搵到LU- -"文化中心- -"

哇哇-#-",,開頭悶到[[仆街]].,,系到致詞- -"ZZZZ,,,
之後表演LU- -'我地周不時都出左去玩 --"之後最尾個次- -"
俾人鬧W[],,屌你咩!!!無嘈親入邊D人就得啦!!屌你!!"咁多野廣,,"

之後同班仔玩-3-",,哈哈.,,

之後聽完大合唱就走左-#-',,之後我地去後台搵老師,,搵吾到- -'之後我地上去文化中心音樂廳個個台玩"@V@哈哈!!
點知無人鬧我地!!!勁好笑-#-",,之後等5C個陣-#-"

個張柏汗佢玩氣水"哈哈,,嘖曬出黎-#-',,好抵死!!>W<,,,

坐車個陣- -"有個伯伯問我地土X環系邊到落-3-",,O咀,,之後丁仔指錯左佢落車- #-"

之後我地成班人好無奈-#-",,爆笑

之後就各有各散LU>W<,,




« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »


 
script language="javascript1.2"> if (document.all) document.body.style.cssText="border:35 dotted #000000" border=1,#FFFFFF=color