|
|
★★★★
| 2010/11/21 | | 收皮啦
xxx你都吾係好好炸
你吾好係到鬧9人丫
xxx你冇撚野丫啤9銓仔
明知我地吾撚鋸xxx仲同番佢1齊
自己攞黎賤
我地吾同你玩你吾好怨丫
| |
|
★★★★
| 2010/11/15 | | 琴日朝早
食左d餃子之後
玩左陣電腦
沖左入廁所嘔..嘔..嘔..嘔..嘔
連續嘔左5次黃膽水都嘔埋出黎;(
最後等丫爸番黎;去急症室睇;)
原來係腸胃炎=0=
我以後都吾亂咁食野啦;(
嘔得好辛苦;(
由吾得我最中2食既古古力啦;(
琴晚我好乖咁sd左個短訊比牛be
等佢吾好擔心我有咩事
聽日我會回歸架啦:)
多謝水母同牛be既關心 | |
|
★★★★
| 11-11 | | 見今日
係11月11日
就打1篇blog啦;]
唉..雖然我有8科合格
但英文吾合格的確美中不足
所以老豆應承我
我大考考得好既話
就出電話比我;p
老公仔(k)(k)
仲有9日就出番黎啦
戈日仲係我搞生日既日子-____-
真係吾知講咩啦
我每1日比1日更掛住你
希望你有掛住我啦;p
最後
我生日你地想黎就黎啦
我吾會迫你地;) | |
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 36 | »
|
|