|
|
| |
|
琴晚.我12點幾先瞓~
今日.系一果特別大大大大大日子.即系我死期-___-v
6:15又起身喇*都未瞓醒- -''
都吾之自己做緊咩-,-{ 刷牙?v? 洗面?v? 著衫?v? 系米呢;} } 系伽啦-v-
去左地鐵站,,等老豆.[].
琴日又話去筲箕灣食早餐.點之,佢又話.不如去飲茶.?
我無所謂._.是但`
1路行1路釣魚' ''z累z'' xD
無計.真系好攰,想zzzZZZ@__@
平安甘去到酒樓lu=}
果果系到望住哂<333 果陣真系想爆番句:{ 喂,,你地望咩牙?v? 望夠未\ / \ /}
食左d野,,老豆系甘逼我飲茶-0- 吾之佢咩事?!
跟住,就搭車去學校` `見家長x}
我地早左成10分鐘=W=
老豆做問卷,,話我同佢有代溝' 的確有少少^v^
時間到喇.見家長' miz chan=)
我無炒<: 一早之;
miz 話我被動 老豆都系甘講牙' 話我成績0k xp
數學可以好d` 加油@ ) Miz 話私下俾d數我做XD
又話我吾睇報紙.老豆.-,-
GC較差.吾識畫圖,無興趣`
普通話; 睇台劇!!` 起碼要識聽同講.;] miz話'
退步左嘰多,,但miz話吾多'
我地見左好耐咩??
老豆今次無咩話我. 不像平時的他-_-' 奇怪.
跟住,就閃去搭地鐵返歸.
我又用電腦 近排愛上用電腦^^ 為了你=)
甘就過1日(=
|
| 時間-):2009-02-20 08:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
wayne 於 2009-02-21 10:51 AM 發表:
我地班主任佢有左 所以要留係醫院 全班都唔洗見家長 愛死班主任個bb 我今次考得唔錯 40粒星星 我有34粒-v-
|
網主回覆
哦~我地班主任之前都有左.經生左.
點樣架?果bb,,有冇相?v?
下`星星??甘得意!
下次再考好d喇>v< Posted at 2009-02-21 07:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
系咩?
你點之? 點睇得出?
有少少啦>v< Posted at 2009-02-20 10:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZ' Posted at 2009-02-20 10:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YEAH~NO.1! 我見到你好似見左20分鐘~ 回AR`
|
網主回覆
勁*
下,,甘耐?
謝cm>V< Posted at 2009-02-20 09:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|