|
|
| |
|
唉.
就黎打到悶-_-
算算/\
首先祝燒味生日快樂;)
我牙妹去左camp.
好miz佢<33
現伽上d堂越黎越悶-3-
今日派左普通話,,合格>v<
IS同地理超悶''
都吾明.
英文堂費時聽.自學.0k'
中史.勁多道理聽.\/.
希望快d到生日`
-v-
|
| 時間-):2009-02-09 06:03 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
今日.
好悶!!`
一起身.就食午飯.
牙爸出街,我系甘食野=}
跟住用電腦'
用到好悶-___-'
靖靖打俾我;
問我出吾出黎??
我問下老豆得吾得`
得.早d返'
我就拿拿聲換件衫,,閃:>
我地系永利到玩-v-
去佢屋企.食佢整嘅朱古力>3<
好食.有d苦@__@
佢送左樣野比我.靚>V<'
---------------------------------------------
我生日會收到幾多份禮物呢?v?
|
| 時間-):2009-02-08 08:23 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | »
|