兩日ge singing con
由之前到完成
我都做得不太好
如:搞左果單野,setting set 得唔太好,手忙腳亂
setting今次真係第一次做,
好的就是還算懂做
不好的就是set d mic 同個mon 唔好law
同埋好手忙腳亂
因為我的確唔太清楚部野=.=
同埋經驗ge 問題=.=
另一問題就係我好想做野
而又搶野做
令自己果part都做得唔好=.=
有時就係我太心野
亦都係我太自大.....
以為自己得叻
又沒有同tim好的分工
才搞到手忙腳亂,不完美.....
有時我就係做唔到野
當大家一句一句的向我要求做什麼什麼
而又有人搞果部野.....
我真的要時間loading
可能我真的要練習多點
我想講,我一定會好一點如果再有一次!!!
要大家安慰才能做到
真係好ugly.....
唉,我要成長,我要變強,
才能不要人多花力氣幫我,安慰我
|