琴日比隻野係到飛黎飛去 煩死人啦!!!
比佢游5點煩到9點
5點 驚到我走黎走去 係到V嘩鬼叫
6點 囉左張帔包住自己玩電腦
7點 已經唔係好驚 因為正係識飛黎飛去
8點 放低左張帔 游佢飛
9點 佢入左去就冇出返黎 我就去左沖涼
之後上左張床 諗左好耐 刪唔刪好
對我黎呢d信息真係好有記念價值
但係再諗深d 我就連佢既msn同icq我都刪
咁不如就連信息都放低晒米重好
刪晒就訓左啦
訓訓訓 9點am訓到8點pm
8點終於起身 成間房黑晒
一出到黎就囉左還比小吉既雪糕
開左之後就一直打黑痴...係唔係感冒呢??
跟住玩電腦
呼 冇左一個fd 又識多個新fd
識我果d都係妹妹仔..冇引
不果佢搞到我好似大姐姐咁..好個feel好怪
最無聊就係今日
不過總好過唔開心
|