唉 今日好悶丫-.-
今日都冇物野做 苦惱....
補返尋日既先-.-
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________
不過尋日朝早都冇咩野做...
但係晚夜晚同左個fd去睇煙花仔-v-
不過條友遲到 所以睇得個小小....
睇完之後去左水塘吹水
行走去見到好多一對對既人 好$%^&*
唉 望上天睇到靜係睇到一粒星仔
跟住我同個fd都話
天上面粒星仔係我地-.- 一樣咁......
唉 算了 唔提了 |