| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 1 月 1 日 星期四  |
得左喇-3-  |
分類: 未分類 |
琴日+今日同左班朋友去倒掃呀.呵呵
有我,施楚,施金,陳oh山,陳得欣,高詩,吳恆,李敏,李國安去左銅羅灣倒掃..
我地見到好多洋鬼子開香賓..噴野..咀咀-.-
仲玩 彩虹鮮花拔絲tim!
我地仲去左b仔食野..
成2點40 先返到家/..
哈哈 我總魚可以出去倒掃啦xd
新既一年祝哈爾學業進步,心想事成
祝你地各位令仔令女新年快樂..呵呵 : )
|
| 發表時間:2009-01-01 02:46 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 31 日 星期三  |
31號了  |
分類: 未分類 |
哈哈
都ok想去倒掃既..
但係驚呀媽唔比..
而家仲問緊呀媽..
希望佢比去喇0.0
但係去到又要同李敏條仔同佢d fd..
去到都唔想同佢講野//
我最想既就係同d自己熟d既人去..
同自己果班同d fd 咪好lo.
做乜加埋d唔係幾識既人姐..
係新一年..
希望學業可以再進步^3^
同埋可以識到更加多既人..
原泥玩online game 真係可以識到好多人..
而家有好多朋友lu xdd
如果今晚唔去得既話..
就係電腦同你地一齊倒啦~*"~!!
呵呵..
新年快樂! |
| 發表時間:2008-12-31 02:18 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 30 日 星期二  |
喔哈!  |
分類: 未分類 |
哇-.- 時間真係過得好快喔!
去湖南果6日 "soom"一聲就過左喇-3-
好想佢過得慢d..慢d..
哈-3-
去湖南果幾日好開心..
好鐘意食果到d飯..除左同當地既人傾計好開心之外..
仲識左巴士姐姐-3-
我仲比埋個電話佢..叫佢泥香港搵我tim :)
唉 -3-
咁快30號-=3-
就快要返學喇-3-
好唔捨得放假既日子
都好唔捨得返學既日子-3-
真矛盾xd
希望我既朋友同我一齊既每一日都過得好偷快啦-3-
因為我好有 "魅力"架ma xdd |
| 發表時間:2008-12-30 01:30 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|