hins軒on - QOOZA 網上日誌
hins軒on


個人資料
siuhin2020
暱稱: HiNs軒0n
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
2012-05-02
2012-05-02
2012-05-02
2012-04-27
2010-09-29
日誌分類
全部 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 314
今日人氣: 3
累積人氣: 2457
搜 索
RSS Feed

2010 年 1 月 10 日  星期日   晴天


好開心丫今日!!! 分類: 未分類

今日係我生日後2日補搞既-3-...

一朝早小淫出左黎搵我-3-

睇佢就冇咩點變過-3-

係矮左d 囉-3- xD

跟住佢上左黎我屋企HEA 左陣..就出左去尖東唱K -3-

 唉..得5條友囉030 有個又放鳩我飛機\33/

有炸又未放工-3- Fkkk

不過都玩得好開心xDD

又係到開香賓 勁好玩 ! 個生日蛋糕好好玩丫 @V@ 哈哈

跟住我地過左屯門囉...去左搵小癲-3-

..多謝你件生日禮物丫Xpp

跟住去燒野食-3- w00w  峰仔佢地都黎左

哈哈玩得好開心-3-  食食下野冇拉拉比佢地成班con 鳩我-3-

又係到刷爐 ! 又係沙灘都寫字

畫左自己鐘意條女哈哈-3-

個心心整得唔令-3-  跟住比丫寶唔小心一腳踩平左-3-

仲要係到問我咩事丫..你地做緊咩囉030

哈哈係到玩沙..好開心丫...

跟住去左丫峰仔屋企訓! 係佢屋企又係玩得好開心-3-

佢隻美美好鬼得意不過超超超大隻囉...

哈哈又係到同我玩-030

到第2朝係到踩單車 -3- w0w 佢d 路超撚好玩-3-

今年好開心

 

 

丫俊! 哈 同你講我d 感情事就最好不過架拉@v@真係可以安慰到我=]  最開心 係我最唔開心果日你係身邊-3- 好機tim 好似講到-3-xPP

峰仔! 對你識左唔夠2個月! 不過我地2個就好似2兄弟咁你串下我我屌下你咁..可以岩KEY 同你特別Fd..

丫傑! 我同你都係踢波開始識! 估唔到今日都和同你fd 既一日哈哈xP

呀妹! 識左你好耐拉-3- 不過E排搵返你! 比你識左丫樂同丫熙拉Xpp 哈哈多謝下我丫!xP

何雨軒! 你丫-3- 你D粗口好心收下拉-3- 又係到搞GAG 不過同你一齊玩都幾好玩!幾開心! 多謝你果100蚊丫Xpp 又時我地都幾似!  哈哈你知咩事拉...

謝拉! 對你係學校雖然冇咩2句 ..不過多謝你個sms -3- 我記得同你識果陣係f2 打波識-3-估唔到你F3又同我一班! 放心拉..你有咩事我一定會幫架@.<

肥威! 小學同你好FD..果陣你都冇料既-3-..估唔到E家都算有拉-3-

蘇木! 勁耐冇見囉-3-..快D搵日出黎見我丫

譚程! 你丫..最仆街拉-3- 得句生日快樂囉-3- 唉..諗諗下同你識左..有冇9年丫 ?! 嘩..你係我第一個識咁耐仲有聯絡既朋友! 雖然我地搬左出佢..不過其實我都好唔捨得粉嶺加囉-3-哈哈希望我地友誼長久@V@

丫熙..你呢.我覺得呢..同你出街好開心! 因為岩KEY 拉=] 你丫..對丫妹好D 丫! 知唔知丫..如果唔係我唔放過你丫@V@ 知未丫..

丫森! HA..FD低FD低 我同你係F2 識-3-  熟果陣同泳兒 丫俊佢地玩!估唔到咁快一年! 同你有幾次都嘈得幾大鍋!  差D吹雞架拉我-3-..不過我諗其實你都唔係錯晒!哈哈!點都好! E家我同你都係兄弟!_!

家俊! 有時覺得你煩拉:P 不過同你都係開心咁過...我同你識左都幾耐架喎..哈哈你丫..唔開心同我講丫咪收收埋埋丫你條死仔=,,

波子! 之前同你FD 過一排..不過又排見都冇見-3-..E家都冇咩點聯絡..哈哈! 希望遲D 同你FDFDFD拉Xpp

丫齊! 同你係學校堡煙既一位fd 哈哈-3- 記唔記得我地係學校廁所 關門! 堡煙有f1.2 仔入黎比我地屌返佢出去-3-跟住告訓道丫..哈哈-3-諗返起係唔係好on9 先-3-..haha

提子! 我覺得係學校我同你係最fd..有咩你都係第一個幫我-3- 雖然出街我唔係成日同你出-3-不過係學校我地係fd 呢哈哈..對華華好d丫你知唔知丫! 仲有多謝你份禮物@v@

張得! 你丫-3-  你同我性格一樣..都係會肯為條女喊xPP..有咩事你都打比我我真係好開心-3-不過我有咩事你都幫我聽我講! 幾夜幾夜你都肯..多謝丫..

志!  你丫! 同你係學校又係好FD 成日係到串人-3- 哈哈 我記得識你係係..係咩呢-3-..唔記得拉..點都會多謝你!

插水! 哈哈F2 同你FD到-3- 日日係到串!日日踢波! 幾開心 上到F3 好似冇咩點見咁../3\ 你仲記得我就得拉...Xpp

華dee !  哈哈同你係踢波識...同你都幾岩丫...1 2 12 入波..哈哈!

達達! HA 多謝你果夜陪我咁耐..你係唔係第一次見丫軒喊得咁勁呢-3-..哈哈! 多謝你陪左我咁耐拉=]講左咁多安慰說話..HAHA

丫新..你丫!-3- 煙產! -3- 我地一日一包煙囉-3- 係咪先..哈哈 你話想戒煙比我氹返你唔好戒-3- 就食到e家拉...w0w 爽丫-3-...

花花! 丫妹丫妹-3- 唔好出去浦咁多丫..知唔知丫@v@

雅妹!  哈哈! 我都你熟唔熟呢..要睇你點諗拉-3- 不過呢我9點都出黎藍田陪你仲要超超超凍咁陪你!哈哈夠唔夠手足先@v@

橙妹! ha 好手足囉! 係咪先 @v@  你記得有咩事第一個同我講丫..知唔知丫你@v@ 幾夜都聽你講架我!!!!

小癲! 多謝你份生日禮物 -3- e家都載緊xPPPP

小淫! -3- 幾耐冇見你丫..雖然矮左D..不過都幾令女丫@V@哈哈

丫彩!,丫仙,泳兒 識你地都差唔多一年! 我都好耐冇見你地喎-3-..唔知你地E家點呢..係唔係令女左呢,搵日出黎丫 掛住你丫-3-

波波婷!-3- 哈哈  諗起你我就諗起係會所D情景..咁快就4年LU..哈哈 你我都變得唔小!  KAKA

陳麗兒! HA..小六鐘意過你..哈哈!都算為左你都家偉同佢地嘈..不過我冇後悔!E家幾好丫..同你都算冇野囉.HAHA  

包包!  HA..暑假見你咁肥-3-Xp 唔好打-3- 哈哈e家 令女左咁多!!!! ha 哈 平安夜 !拖住你行果條路=!果陣真係幾開心丫! 不過冇計-3- 你心唔係屬於我囉哈哈! 祝你鐘意果條仔!返你身邊xPP

丫月! HA...令女左好多喎-3-..識你果陣都係因家偉! 話就咁多年LU -3- HA.得閒出黎唱K 架..知冇><

賢仔! 你呢..-3-  份人幾好玩既@V@ HA  我記得我F1 果陣你係到哄我-3-哈哈又係不打不相識E家同你做FD拉 HAHA

太多人拉-3- 講唔多晒! 不過以下E幾位呢..HAHAHA

”粒粒』 我同你識左...大半年..係入邊我果陣識既朋友識既女都係同你一齊過~

我可以話你係係我搬入黎!同我最FD最FD既好好好兄弟...雖然識左大半年!不過我地經歷都唔少姐

不過我覺得你份人真係好好!對人好!哈!係呢..你好少同我講女女D野!係因為你堅強丫..定係因為你唔

肯講丫..同你踢FD 又FD 同你出街又FD,,雖然唔同學校不過我同你都好FD..

我幾驚丫..丫佩果單野..以為我地2個以後都唔再講野! 以後都冇傾計!

果時我叫你走! 因為我唔知用咩心情去對住你! 果陣對住你我真係好憎你-..

到左第2第3第4日都係咁...可能時間耐左拉..所以同你都應該應該冇事拉..呵..

你丫..有咩事仲住同我講! 有咩事我一定一定會幫你!  記得!

『丫樂』HA..樂樂樂! 識左你3年! 近來1個月先FD  點知..一FD 就FD到兄弟果炸 @V@

你係我見咁多FD 之中仲唔計錢既人! 我仲記得有次你問我=我知好多人仲我水魚!

好多人?! 我第一個唔會囉..你同粒粒都係我好兄弟...HA..多謝你份生日禮物>...

一個聖誕節! 就將我地變成最FD 兄弟-3- 有時D 野都要講緣份!我同你又冇嘈過!

哈哈!真係開心! 都係果句..有咩事我一定一定會幫你-3- 記住丫!

『煉奶』11月1日 識你!哈哈! 仲日係我唔記身份證! 11月2日 同你去唱k11月7日 第一次約你出街!

送左份禮拜比你 170 蚊 @v@  11月8日 同你係粒粒屋企通頂! 11月9日 我去買旗!

跟住呢...就到e家!  ha,,老老實實你係我識咁多位女之;中 仲有性格掛Xoo-3-果位 低調低調!==

ha.. 次次去親有同你既回憶既地方我都有種唔知咩感覺! 點都好丫-3- 多謝你比我既回憶+快樂丫^^

『丫佩』嗯...識左你1日..就同左你1齊!  第左第2日 就同你散左既人-3- 哈哈

做朋友ma ^^ 我好記得我係你屋企你過既每一分每一秒!講既第一句話=!都留在腦海=]

老實講架! 果陣呢..我都係有玩你咁同你一齊! 估唔到 你同我講果幾句! 果陣知道我唔係玩你囉030

ha 到1月3日 ! 哈哈!  我好似過on9 仔咁係新公到喊到咩咁..都係為左你以喊! 手d野都係為你-3-

好變態丫講到-3-...我仲記得記得1月7日 5點  ha..你知唔知咩事!  估唔到佢呃左我同你了!...

ha...都好開心識左你@v@ haha 開心咁生活丫-3-..

一次打咁多次-3- 講晒咁多野! 好似講到我死咁..雖然我1月22日真係要...

不過打定都唔多拉...-3-

我唔理丫!你地睇過既人一定一定一定一定一定要留CM丫

 

今年過得好開心



« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 45 | »