hello 又係我牙 有件開心野 講比你知喇, 係我同我個fd 好返 因為老師叫我同佢做返朋友
我今年冇得同佢一班= = 好慘牙 最開心係 我好多朋友都想知 我個blog
今次我就講比你知喇 因為我冇得同你地同班 希望你地仲記得我喇