DAY 7
終於返完工LU~ 27小時就咁就完左了. 謝天謝地謝上帝 HAHA
其實依3日我都好期待你會系果到出現. 那怕見到你同你男朋友出現. 我只系好想好想見到你. 雖然我更想同你一齊xd
一直望一直望. 不過連一個似你既人都冇-.- 實在失望.
但我都知. 我依d失望都唔及你果陣對我咁失望. 封信仍然都系未搵到. 我諗.個天都想話我聽. 你永遠都唔再屬於我. 正如那封信一樣..
我將永遠失去你;)