唉...
我依家好矛盾呀...
我唔知道我自已係唔係真心中意你...
所以我無信心同
我愛你e三個字
我依家就比個天決定
如果考試我可以入到80名以上
就代表我係真心中意你...
如果入唔到80名以上
就代表我唔係真心中意你...
所有睇過我既qooza既人
都會變成見正人
比個cm我
好唔閞心啊
你好似根本無把我放係心度
我腦袋裹常常都出現[分手]兩個字
你們幫我手啦
好=分手
唔好=唔分手
金日...
上中文...
我同佢傾得好開心
放學後
6點06
佢打比我
問我功課
我開心!!
琴晚我同fd傾電話
傾到上午3點至zz
下午4點
我同love人傾電話
我發覺佢把聲變左
好好聽丫
留個cm比我啦!