唉...今日0n 9丫...人打機我打機..打到我所是都無攞-_-''
咁今日1點左右喇同丫糖去左打機..
入左去無耐...kk問我地同唔同佢去食野..佢放 lunch
我彩佢都有味-_-''
就系個到系咁打機...
點知勁多0n9囝系後面系咁講我同丫糖...
仲系咁系隔離望..
我同丫糖講如果呢個世界打死人唔洗坐監...我1定打佢地-_-''
丫糖話;好丫...打喇...我十卜您..xd
then;丫珠打比我...大家1齊9 up左1陣...
咁走之前我就去左次所喇...
點知我出番黎ge時間..見丫糖幫我攞左野...咁我就走喇...
點知番到屋企..先知道唔記得攞所是...
唉...屌系喇0,0
搵日落去問下kk有無汁到先-_-''
番到屋企門口就0n 99咁坐系到等老母番黎-_-''
要老公囝擔沁...s0r喇....下次唔會唔見所是喇
系等丫媽番泥ge其間影左d相 xd
同傾左幾個電話 xd
1番到黎...唉...
講下都比人話...
無野好講...
之後唔打算再打比您喇...概然您都唔知我系邊個
msn如果唔系您add我...我都唔會搵您..
絕定左..唔會再變釕...
老公...小沁啲丫ma..
又整親隻手..沁痛死喇-3-''

我系咁柒嫁喇...唔鐘意就唔好睇 xd
|