麻煩個 D特蠢部隊收下皮先喇.. 咁都做得部隊唔死都無用喇.. 多得您地系到唔知做咩9..香港人先會死.. 啲搶手仲膠..佢行出黎又唔射佢.. 咁您系個到做咩 ?睇戲丫;? 比著系香港發生無論系咩人都會盡力去幫.. 1定唔會等足成日咁耐先有行動囉.. 系咁蠢就唔好用差佬喇-,-'' 香港真系多得您唔小.. 多謝哂您 w0.. 件事真系好沁酸丫.. 睇埋啲相仲酸.. 希望佢地早日安息喇..