
我有對準時間capture架佢無得抵賴w 無錯我BID到了
我今日係鬧人...鬧賣家
我本來一早有場刊啦....如果唔係PK junichi*yan 係度昆水....
佢同我地代買尾場5X10 1月既事啦 OK,我地好耐心咁,等左D貨兩個幾月
佢就經常明明有上線都唔CHECK PM/回PO
結果一上黎...話電腦壞左SHIT YOU LA! 壞左咁點解佢有得日日ON- -
咁都算啦我都只係想知道D貨既情況,條友無追問過郵局就話係寄失...你唔好去死!
咁算數啦當我地黑,叫我地留低銀行AC比佢退錢,但又話一個月後先退到!!
條友懶係大牌好不好? 人地住九龍.新界...佢一定要人係東涌交收囉!
雖然我家陣無貨.但洗唔洗要人地去唔到一兩次MK,就要去哂東涌?
我自己叫做住得近D.都要搭車去中環再搭哂成條東涌線啊!!!
我地淨係想要貨炸唔係都唔同你糾纏咁耐啦! 退錢唔係我地目的啊!
而家場刊求到啦,但仲有SHO,OHNO SET相,SHO FILE同SHO,OHNO MINI扇
我未求到啊T__T!
我也變喜爺了-> YOU DIE!
以上
|