|
今日去左人地屋k玩" ",,,, 由早上6:00-下午4:00哇",,,
係咪好勁呢?!,,, 卡卡^^,,, 跟住就同老公去百佳買"小丸子"食喇,,,
再去買壽司,,, 再食m記"" 哈,,, 勁吾勁呢?!^^ ,,,,,
今日超happy呀,,, 玩度癲左,,,, 啊儀話天日黎我屋k喎,,,,
又有野玩嚕,,,, 哈" " ,,, 小柚,,, 真係吾理我喇,,,,
點算呢?!,,, 好掛住你呀,,, 小柚" ;;;; 唉* ,,,
返到屋k" ,,, 本黎就冇人係度既/\//,,,,
姨媽過左黎,,,, 啊爸啊媽返左工"" 細佬去左雞地no場,,,,
冇人陪!!!,,,, 啊爸啊媽6:00返左工,,,, 夜晚8:00幾先返,,,
細佬一日到黑都係,,,no場;;;" " ,, 唉,,, 仆街啦,,,
好彩仲有d fd,,, 老公姐*,,, 打住咁多先Na,,,]
|