|
|
2010 年 5 月 10 日 星期一  |
| 悶~~~~~ |
分類: 未分類 |
星期6同薯生同佢條女仲`
諗住去西環`
佢D FD話比人嘈`
我地諗住去打時`
佢個FD打黎話`
冇事啦`
屌'運吉`
跟住我同佢地就去左大世界打機`
打到9點去左沙黎頭`
搵路MIMG`
同佢傾左一陣計`
就去左沙黎頭V8打機`
同佢地玩信長`
路MIMG好勁`
1打2都唔夠打`
打完機`
就陪薯生去督波`
跟住路MIMG就反屋K`
我同薯生督到5點幾`
去左林記食野`
食完反到屋K`
玩左幾場信長先訓`
累到死`
唔講啦`
留c0mm2mt`
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 35 | » |