今天雖然好眼訓-3-''
但系我都會寫Bl0G
今日既節目就係系屋K打機機
因為吾多想出街-3-''出面好鬼死熱喔
嵐嵐生日快樂.v.!
嘻;<冇乜野講-__-''
系咁先...要留Cm喔- -V
呵呵A_a''原來我成績都比上學期進步了-______-V
因為我上學期很多EEEEEFFFFFF..
今年果d變哂DDDDDDDEEEEE-_-V
呵呵..系咪好勁呢-3-''
今日系咁過左..-333333-''
留 c0m3Ent
-33-''
吾知點解今日好似好無聊咁=[
吾知系咪天日就要去囉成績表._.
咁就P得k啦..~_~"我d成績好鬼屎喔...
都系冇乜野講啦=3333=''
不過都要留Cm先好閃人= =V