今曰一返到黎就即刻開左MSN
跟住問呀曜哥嬲唔嬲
佢竟然話唔嬲喎重講SORRY
真係好希望佢會係畢業禮個日會返黎揾我地啦!
喱幾日唔返學
係屋企悶到發癲啦嘞
好采整返好過msn
先唔洗咁悶
快D到星期四啦