日日如是..唔通冇得變?!
唉..今日D卷冇一科合格...-.-''
好失敗呀..BUT..我只你希望數學可以合格同埋高分啦''
電腦-2分...唉''陳嘉寶咁都比唔到2分我..唉''都唔知佢咩人黎既''
上英文堂最ON9''..蜜蜂話佢姐..又唔係我話佢..
又啦啦屌柒人..''..我唔屌佢''我唔姓黃啦..係咪先?!''
最無奈既係..高佬問我幾多分..冇啦啦叫人留堂都有..''
係咪好好笑先..你係咪KAI?!..+埋打比我老豆TIM''..
你好野''..我聽日唔整到你冇得上堂我唔係叫做黃景盛..''
CM..唔該..''
|